Zgodnie z podpisanym aneksem platforma wydzieliła osobny kanał dla stacji radiowych, należących do Grupy Broker FM. Na liście kanałów znajdują się:
– RMF FM (obecna na platformie od października 1999 roku, przy czym była to pierwsza polska stacja radiowa, której sygnał został umieszczony na platformie cyfrowej),
– RMF Classic (na platformie od listopada 2003 roku)
– RMF MAXXX – właśnie włączona do oferty.
Wydzielenie osobnego kanału na potrzeby grupy stacji RMF daje wiele potencjalnych możliwości: zarówno w obszarze powiększania dostępnej oferty programowej, jak też rozwijania różnych serwisów, wzbogacających prezentowane programy.
To efekt owocnej współpracy z Cyfrą+, która trwa od ponad 6 lat. Cieszę się z tej decyzji i liczę na to, że kanał RMF będzie często odwiedzany przez widzów i słuchaczy. My zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by tak się stało. – mówi Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu RMF FM