Karta debetowa MasterCard Display Getin Banku otrzymała prestiżowy tytuł Światowej Innowacji w kategorii Innovation Lions podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions. Jest to jedyna nagroda, jaką w tegorocznej edycji konkursu zdobyli Polacy.
Podczas 60. edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions – The Cannes Lions International Festival of Creativity – najważniejszej imprezy w branży, nagrodzony został projekt Getin Banku: karta debetowa MasterCerd Display. Karta zdobyła nagrodę
w kategorii Innovation Lions. W konkurencji do tytułu Światowej Innowacji rywalizowały projekty realizowane m.in. dla takich firm jak: Google, Nike, Sony, Coca-Cola czy IBM.
– To bardzo ważne wyróżnienie dla naszego Banku – mówi Maciej Szczechura, członek Zarządu Getin Noble Bank. – Wygrana jest dla nas dowodem na to, że strategia Getin UP, opierająca się na inwestowaniu w najnowsze technologie, sprawdza się i jest doceniana przez zagranicznych ekspertów. Wprowadzając innowacje w świat finansów, kreujemy nową rzeczywistość w sektorze bankowym oraz umożliwiamy naszym klientom dostęp do produktów najwyższej jakości.
Według Davida Droga, przewodniczącego jury Cannes Lions, kategoria Innovation Lions ma szansę stać się najważniejszą w całym Konkursie. Wypowiadając się o karcie MasterCard Debit Getin Banku podkreślił, że w jego opinii karta wyświetlająca informację o stanie konta „ma szansę stać się powszechnie spotykanym rozwiązaniem”.
MarsterCard Display to pierwsza na świecie karta interaktywna z wyświetlaczem, która łączy tradycyjne funkcje płatnicze z możliwością komunikowania się z bankiem bez używania komputera czy telefonu. Zamontowany w karcie ciekłokrystaliczny wyświetlacz i mini klawiatura umożliwiają m.in.: sprawdzenie stan swojego rachunku, odczytanie wiadomości od Banku. Pełni ona również funkcję tokenu do bankowości internetowej Getin Banku.