Życie potrafi bankowym PRowcom sprawić niezłe niespodzianki. PKO BP wprowadził na rynek nowy wizerunek karty kredytowej – specjalnie dla dam. Jak czytamy w komunikacie:Nowy wizerunek karty kredytowej „Karta z damą” został przygotowany z myślą o kobietach. Karta z logo Visa łączy w sobie tradycję i elegancję. To sztuka w stylu art deco umieszczona na prostokątnym plastiku. Jest to pierwsza karta na polskim rynku, której wizerunek został przygotowany specjalnie dla kobiet.
Mimo, że wizerunek pięknej, tajemniczej i jednocześnie pewnej siebie damy na karcie bardziej charakteryzuje kobiety, warto dodać, że została entuzjastycznie przyjęta i zaakceptowana również przez mężczyzn, którzy podkreślali jej pomysłową grafikę. Gra kolorów i ich dopasowanie sprawia, że umieszczone na karcie najważniejsze informacje są czytelne i wyraźne.“
Pech chciał, że karta i komunikat zostały wypuszczone akurat, kiedy wszystkie media fascynowały się wypowiedzią Prezydenta o „małpie w czerwonym“. Jak się można domyślać, karta od razu dostała od dziennikarek miano: „Karta z małpą“ (czerwoną w domyśle).