Modne w krajach zachodniej Europy karty zniżkowe cieszą się niesłabnącą popularnością także na polskim rynku. Programy lojalnościowe identyfikują społeczeństwo, zapewniając jednocześnie bardzo atrakcyjne promocje i rabaty dla ich użytkowników. W 2014 roku osoby kupujące nowe nieruchomości stworzą uprzywilejowaną grupę, która będzie mogła korzystać ze zniżek oferowanych przez nowatorski program „Rabaty dla domu”.
Sieci handlowe, hipermarkety, siłownie, a nawet największe, polskie miasta zgodnie opowiedziały się za zachodnioeuropejskim trendem wprowadzenia programów lojalnościowych. Odsetek polskich konsumentów, którzy deklarują udział w chociaż jednym programie lojalnościowym w przeciągu kilku ostatnich lat utrzymuje się na podobnym poziomie – około 50% – podaje najnowszy Monitor Programów Lojalnościowych (źródło: ARC Rynek i Opinia, Monitor Programów Lojalnościowych, październik 2013). Na atrakcyjne zniżki mogą liczyć już nie tylko osoby często korzystające z jednej sieci handlowej, ale również wielbiciele aktywnego wypoczynku, studenci i mieszkańcy miast odprowadzający podatki w miejscu zamieszkania. W 2014 roku do licznej grupy osób korzystających ze zindywidualizowanych promocji, dołączą osoby kupujące nieruchomości na rynku pierwotnym.
Największy w Polsce portal internetowy poświęcony wyłącznie nowym nieruchomościom – RynekPierwotny.com, wprowadził nowatorski program dla deweloperów i klientów poszukujących nowych mieszkań lub domów.
Korzystając z atrakcyjnej oferty, osoby kupujące nieruchomość na rynku pierwotnym będą mogły skutecznie zaoszczędzić nawet kilkanaście tysięcy złotych na adaptacji i wyposażeniu nowego mieszkania.
– Klienci deweloperów, którzy współpracują z naszym portalem będą mogli liczyć na atrakcyjne zniżki i oferty specjalne do ponad 600 partnerów na terenie całego kraju – mówi Grzegorz Kurowski z portalu RynekPierwotny.com. – Przewidzieliśmy wiele rabatów w punktach usługowych, sklepach i marketach budowlanych, z których klienci najczęściej korzystają urządzając swoje mieszkanie lub dom – dodaje Grzegorz Kurowski.
Wśród najbardziej atrakcyjnych zniżek znalazł się miedzy innymi 20% rabat do popularnego sklepu wnętrzarskiego Home&You i salonu meblarskiego Vinotti, 10% rabat do sklepu budowlanego Praktiker oraz 7% zniżka do sieci Komfort i sklepu z ekskluzywną porcelaną Rosenthal. Co więcej, grupa osób posiadająca kartę zniżkową będzie mogła skorzystać z 30% rabatu na produkty liczących się producentów w branży wykończenia – Roca, Hansgrohe, Grohe, Koło, Cersanit, Tubądzin.
– Ideą programu jest chęć zagwarantowania atrakcyjnych zniżek osobom kupującym nieruchomość na rynku pierwotnym, nawet już po wprowadzeniu się do zaadaptowanego mieszkania – zaznacza Grzegorz Kurowski z portalu RynekPierwotny.com. – Dodatkowo, w pierwszym kwartale 2014 roku planowane jest wprowadzenie specjalnej aplikacji mobilnej, która przy włączonej geolokalizacji, wskaże posiadaczom karty „Rabaty dla domu” punkty handlowe partnerów, gdy tylko znajdą się w ich pobliżu – dodaje Grzegorz Kurowski.
To prawdziwa rewolucja w systemie programów lojalnościowych, gwarantująca osobom kupującym nieruchomości na rynku pierwotnym wartość dodaną w postaci możliwości tańszego wykończenia mieszkania.
Nowatorski program otwiera nowe możliwości przed grupą kupujących nieruchomości na rynku pierwotnym, zapewniając im dostęp do tańszych ofert niż osobom kupującym lokal z drugiej ręki. Aby skorzystać z karty „Rabaty dla domu”, wystarczy nabyć nowe mieszkanie od dewelopera uczestniczącego w programie i zgłosić się po bezpłatną kartę zniżkową.
Dzięki programowi „Rabaty dla domu”, również deweloperzy zyskają nieocenioną wartość dodaną w postaci innowacyjnego systemu lojalnościowego dla klientów, co z pewnością wpłynie na wzrost zainteresowania mieszkaniami z rynku pierwotnego.
RynekPierwotny.com