Usługodawcy Inter Partner Assistance to około 400 firm zajmujących się udzielaniem pomocy drogowej, transportem medycznym i przeprowadzaniem inspekcji samochodowych. Karty paliwowe umożliwiają im bezgotówkowy zakup wszystkich rodzajów paliw (olej napędowy, benzyna, LPG), olejów silnikowych, akcesoriów samochodowych, płynu do spryskiwaczy i korzystanie z myjni na wszystkich z 342 stacji marki BP w Polsce. Oprócz tego karty paliwowe umożliwiają też tankowanie i dokonywanie zakupów na stacjach Statoil w Polsce oraz, w przypadku zamówienia karty międzynarodowej, na stacjach BP, Statoil, Agip, Aral i OMV w 34 krajach Europy.
Karty paliwowe BP to wygodne rozwiązanie, które zwiększa bezpieczeństwo i pozwala na łatwą kontrolę wydatków. Są one wystawiane imiennie, na numer rejestracyjny pojazdu lub na okaziciela. Pierwsze zalety posługiwania się kartą paliwową są odczuwalne już przy tankowaniu – kierowca nie musi mieć ze sobą pieniędzy, nie musi też czekać na wystawienie faktury. Najważniejszą korzyścią dla usługodawców Inter Partner Assistance, korzystających z kart paliwowych BP, jest ułatwienie zarządzania flotą samochodów. Firmy te mają dostęp do bardzo nowoczesnego systemu informatycznego, dzięki któremu mogą w każdej chwili uzyskać dokładne informacje o wszystkich transakcjach dokonanych przez pracowników. Oznacza to pełną kontrolę nad wydatkami przez 24 godziny na dobę i ułatwienie pracy księgowości. Korzystając z kart paliwowych BP, usługodawca w procesie podsumowywania i analizowania wydatków korzysta z jednego zbiorczego zestawienia dostępnego on-line zamiast z wielu pojedynczych papierowych faktur. Warto też dodać, że usługodawcom Inter Partner Assistance dokonującym zakupu kartą paliwową na stacjach BP w Polsce przysługuje rabat na każdy litr paliwa.
Jako pierwsza firma assistance w Polsce wprowadzamy karty paliwowe dla sieci swoich usługodawców – mówi Michał Bembenista, Dyrektor Działu Sieci Usługodawców Inter Partner Assistance Polska S.A. – Firmy, z którymi współpracujemy, mogą z nich korzystać, realizując zlecenia nie tylko dla Inter Partner Assistance, ale też dla innych kontrahentów. Naszym celem jest wprowadzanie nowych rozwiązań w branży, które wpływają na ułatwienie pracy, ograniczenie zbędnych formalności i zmniejszenie kosztów dla naszych współpracowników. Dotychczas udało nam się wdrożyć już kilka elementów, które stały się już standardem na rynku assistance.
Na liście rozwiązań wprowadzonych przez Inter Partner Assistance, które wpłynęły na kształt całej branży assistance w Polsce, znajdują się takie elementy, jak wymóg prowadzenia dokumentacji z miejsca zdarzenia za pomocą fotografii cyfrowej i przesyłanie wymaganych dokumentów drogą internetową do specjalnego systemu. Firma umożliwia także korzystanie z rozmów telefonicznych na warunkach wynegocjowanych z operatorem komórkowym specjalnie dla sieci swoich usługodawców. Kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem, wdrożonym właśnie przez Inter Partner Assistance, jest prowadzenie rozliczeń ze swoimi kooperantami za pomocą e-faktur.