Karty VISA Business są liderem wśród kart komercyjnych, są jednym z najszybciej rozwijających się produktów bankowych. Osoby prowadzące działalność gospodarczą chętnie korzystają z rozliczeń bezgotówkowych. Dzięki udogodnieniom związanym z dokonywaniem płatności za pomocą instrumentów pieniądza elektronicznego mogą oni skoncentrować się na faktycznym rozwoju firmy. Potencjał wzrostu wolumenu płatności elektronicznych jest ogromny. Bazując na wielkości wskaźnika the Commercial Consumption Expenditure (CCE) Index, globalne wydatki sektora przedsiębiorstw i sektora rządowego osiągnęły 61 bilionów dolarów w 2005 roku. Wydatki małych i średnich firm stanowiły mniej więcej 25% wartości indeksu. Jedna trzecia z tych wydatków może być dokonywana za pomocą kart płatniczych, takich jak VISA Business. Aby osiągnąć taki poziom, VISA International opracowała 10-punktowy program dla instytucji finansowych na temat zarządzania ryzykiem kredytowym związanym z obsługą sektora małych i średnich firm oraz pokonania barier związanych z zaangażowaniem kredytowym w przedsiębiorstwa tak, by spełnić odgórnie nakładane na instytucje finansowe wymogi związane z bezpieczeństwem prowadzonej działalności bankowej, a jednocześnie zachęcić małe i średnie przedsiębiorstwa do korzystania z instrumentów pieniądza elektronicznego.
Sprawdź także:
13.11.2024 (17:23)
– informacja prasowa
Kolejna odsłona kampanii edukacyjnej Santander Bank Polska o cyberbezpieczeństwie
„Nie wierz w bajki” to kolejna odsłona kampanii edukacyjnej związanej z bezpieczeństwem w sieci, którą …
13.11.2024 (17:20)
– informacja prasowa
Bądźmy #CYBERczujni - nowa kampania edukacyjna Banku Pekao
Pekao wystartował z nową, ogólnopolską kampanią w mediach społecznościowych „Bądźmy #CYBERczujni”, której celem …
13.11.2024 (17:13)
– informacja prasowa
Nest Lease rusza z finansowaniem dla firm
Nest Lease to nowa firma na polskim rynku leasingowym, która stawia na elastyczność i innowacyjne rozwiązania. …
13.11.2024 (17:09)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: Karty kredytowe zyskują na popularności, ale Polacy traktują spłaty zobowiązań odpowiedzialnie
Najnowsza odsłona cyklicznego badania Barometr Providenta pokazuje, że w Polsce rośnie świadomość na temat …
13.11.2024 (17:04)
– informacja prasowa
Revolut Business Report: dwie trzecie badanych firm w Europie uważa, że “tradycyjne banki” nie nadążają za ich potrzebami
Revolut Business, globalna aplikacja finansowa, z której korzystają setki tysięcy firm, opublikowała wyniki badania …
12.11.2024 (17:19)
– informacja prasowa
Troska o środowisko czy oszczędność? Badanie o zielonych wyborach Polaków
Prawie 60 proc. badanych Polaków w ciągu ostatnich dwóch lat zmieniło swoje codzienne nawyki w trosce o …