Zawartość katalogu stanowią oferty firm działających na rynku ogólnopolskim. Produkt przeznaczony jest dla odbiorców bezpośrednio lub pośrednio związanych z branżą budowlaną.
Wśród firm ogłaszających się w katalogu znajdują się m.in. firmy wznoszące obiekty, dostawcy i pośrednicy w obrocie materiałami i sprzętem budowlanym, oraz firmy rozpoczynające inwestycję: zarówno główny inwestor jak i główny wykonawca – często w innym mieście. Ponadto katalog zawiera szereg innych potrzebnych branż m.in.: firmy zajmujące się dekoratorstwem i architekturą wnętrz, agencje ochroniarskie oraz firmy ubezpieczeniowe.
Budownictwo to łącznie 300 000 branżowych Katalogów i płyt CD dystrybuowanych bezpośrednio do firm aktywnie działających na rynku budowlanym i w sektorze wspierającym rozwój budownictwa. Dodatkowo katalog dystrybuowany jest w trakcie targów (37 000 egzemplarzy), na których został wielokrotnie nagradzony m.in. Międzynarodowe Targi Poznańskie – Budma, Międzynarodowe Targi Łódzkie – Interbud, Targi Kielce – Dom. Poprzez targi katalog dociera także do indywidualnych inwestorów.