W Kredyt Banku przeprowadzono migrację systemu bankowości elektronicznej KB 24 oraz bazy danych elektronicznych kanałów dystrybucji do systemu operacyjnego IBM. Projekt objął także uaktualnienie wersji bazy danych. Zmiana systemu obsługującego bankowość elektroniczną pozwoli zwiększyć funkcjonalność KB24.
„Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań IBM zwiększa wydajność bankowości internetowej i szybkość realizacji transakcji. Wpłynie to na podniesienie jakości obsługi transakcji w alternatywnych kanałach dostępu czyli internet banking-u, call center oraz za pośrednictwem naszych bankomatów.” – powiedział Arkadiusz Sawicki, Dyrektor Departamentu Zaplecza Płatności Kredyt Banku.
Dzięki zastosowaniu trójstopniowego systemu zabezpieczeń KB24 jest serwisem bezpiecznym. Nowa platforma informatyczna gwarantuje wysoką jakością obsługi i stabilność pracy serwerów.
KB24, system bankowości internetowej wprowadzono w Kredyt Banku w 2002 roku. Obecnie 150 tys. klientów korzysta z internetowego i telefonicznego kanału dostępu do rachunku. Klienci korzystający z elektronicznych kanałów dostępu do rachunku mogą realizować przelewy i zlecenia stał, składać wnioski o karty kredytowe, płatnicze oraz o kredyty, otwierać Konto Oszczędnościowe. Ponadto przez internet można spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę, wydrukować zestawienie transakcji oraz prowadzić korespondencję z bankiem. Klienci mogą także kupować jednostki funduszu inwestycyjnego.