Oba tytuły są tym cenniejsze, że zostały przyznane po przeprowadzeniu niezależnych badań. W przypadku obu programów zarówno usługi, jak i relacje z partnerami biznesowymi były anonimowo oceniane właśnie przez klientów spółki. – To ogromna satysfakcja, że nasi klienci i kontrahenci dostrzegają i tak pozytywnie oceniają nasze wysiłki – mówi Urszula Okarma, członek zarządu i dyrektor Pionu Relacji z Klientami KRUK S.A. – Ma to szczególne znaczenie w branży zarządzania wierzytelnościami, która nadal musi przełamywać nieprawdziwe mity i stereotypy. Pozycja lidera na rynku zobowiązuje nas do wyznaczania najwyższych standardów, a otrzymane nagrody dowodzą, że strategia ta po prostu podoba się naszym klientom.
Pierwsza pozycja KRUKa w rankingach rynkowych oraz stale rosnące grono klientów (zarówno wśród dużych korporacji, jak i małych oraz średnich przedsiębiorstw) to efekt konsekwentnie prowadzonej polityki produktowej – Nasza oferta zawsze elastycznie dostosowuje się do potrzeb zmieniającego się otoczenia rynkowego. Grupa KRUK to pierwszy, i jak dotąd jedyny, multioperator windykacyjny w Polsce. Firma zapewnia kompleksową obsługę procesu zarządzania należnościami od prewencji, poprzez windykację polubowną, sądową, nadzór nad egzekucją komorniczą, aż po zakupy wierzytelności – podsumowuje Urszula Okarma.
Spółkę doceniają nie tylko jej klienci, ale także niezależne organizacje. KRUK otrzymał Dolnośląski Certyfikat Gospodarczy (przyznany przez kapitułę, której patronuje Marszałek Województwa Dolnośląskiego) oraz tytuł Przedsiębiorstwa Fair Play (w konkursie organizowanym przez Krajową Izbę Gospodarczą).