W świecie, gdzie coraz trudniej jest dotrzeć do konsumenta poprzez standardowe działania marketingowe istnieje potrzeba ciągłego szukania nowych, lepszych rozwiązań, które z jednej strony będą skuteczne, z drugiej zaś nie będą powodowały u konsumentów uczucia przesytu i znudzenia. Firma Begimo jako pierwsza w Polsce wprowadza na rynek Ad-verto – nowy nośnik reklamowy – kopertę na bilet kolejowy, która stanowi skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej.
„Ad-verto to doskonały instrument dla firm mających w swych grupach docelowych konsumentów aktywnych i często podróżujących” – mówi Izabela Petru, marketing manager spółki Begimo SA, będącej pomysłodawcą przedsięwzięcia – „Ponieważ podróżny otrzymuje kopertę wraz z biletem bezpośrednio do ręki, zagwarantowane jest w ten sposób dotarcie do konsumenta z odpowiednim przekazem”.
Jednym z pierwszych, dużych przedsiębiorstw, które wyraziły zainteresowanie tego typu sposobem promocji jest Provident – firma zajmująca się udzielaniem pożyczek gotówkowych w domu klienta. Zdaniem Ignacego Chrzanowskiego, specjalisty ds. marketingu Provident, Ad-verto umożliwia tanie i gwarantowane dotarcie do klienta: „Dzięki kopertom na bilety możemy w sposób efektywny kosztowo zwiększać świadomość marki oraz informować o dostępności naszej usługi”. Zaplanowana na lipiec i sierpień kampania Providentu obejmuje swoim zasięgiem siedem województw. W ramach akcji do biletów zostanie załączonych 670 000 kopert z numerem ulgowej infolinii firmy.
Koperty będą rozprowadzane poprzez ogólnopolską sieć kas sprzedaży biletów prowadzoną przez polskie koleje. Dzięki rozbudowanemu systemowi dystrybucji możliwe jest sterowanie wielkością kampanii i jej zasięgiem. „Spółka ‘PKP Przewozy Regionalne’ przewozi rocznie ok. 250 mln pasażerów. Osoby podróżujące koleją stanowią aktywną mobilną i atrakcyjną grupę docelową – stwierdza Marek Nitkowski, Dyrektor Biura Marketingu, ‘PKP Przewozy Regionalne’ Spółka z o.o.: „Liczymy na to, że przedsięwzięcia typu Ad-verto mogą stać się jednym z dodatkowych źródeł uzyskania przychodów dla przewoźnika kolejowego oraz poprawią jakość obsługi naszych klientów”.
Jedną z największych zalet nowego nośnika jest, oprócz wysokiej 80-procentowej zauważalności oraz częstego kontaktu (2-4 razy podczas podróży), jego efektywność kosztowa. Cena podstawowej koperty to 25 groszy netto, zawierająca w sobie produkcję i dystrybucję. Jest dużo niższa w zestawieniu z porównywalnymi metodami dotarcia do klienta, jak np. druk adresowy. Bardzo istotna jest również duża ilość możliwości wykorzystania koperty do celów marketingowych. Koperta Ad-verto może być nośnikiem reklamy tradycyjnej, zawierać na skrzydle kupon rabatowy lub konkursowy, służyć jako ankieta, bądź formularz zwrotny. Istnieje również możliwość sporządzenia do koperty wrzutki w postaci ulotki lub książeczki.
„Możliwości koperty Ad-verto są rzeczywiście bardzo duże” – podsumowuje Izabela Petru – „Gwarantowane dotarcie do określonej grupy osób, łatwość w dostosowaniu kształtu koperty do indywidualnych potrzeb klienta oraz duże pole manewru przy opracowywaniu zasięgu kampanii stanowią o atrakcyjności i potencjale rozwoju tego nośnika”.
Sprawdź także:
25.06.2024 (17:52)
– informacja prasowa
Szybko przybywa użytkowników bankowości mobilnej i internetowej
Z najnowszego raportu NetB@nk, przygotowanego przez Związek Banków Polskich, wynika, że liczba aktywnych …
25.06.2024 (17:48)
– informacja prasowa
Cinkciarz.pl wprowadza kartę dla fanów Assassin's Creed
Globalny fintech Cinkciarz.pl rozpoczyna współpracę z producentem gier wideo Ubisoft na terenie Polski. Dzięki …
25.06.2024 (17:43)
– informacja prasowa
Pakiet domowego assistance w aplikacji Credit Agricole
Credit Agricole nie przestaje rozwijać swojej aplikacji CA24 Mobile. Teraz klienci mogą kupić w niej ubezpieczenie …
25.06.2024 (17:37)
– informacja prasowa
Konto i kredyt przez otwartą bankowość w VeloBanku
VeloBank ułatwia proces wnioskowania o produkty. Teraz składając wniosek o rachunek, kredyt gotówkowy lub …
25.06.2024 (17:26)
– informacja prasowa
Nowa oferta dla początkujących przedsiębiorców w BNP Paribas Banku
Bank BNP Paribas ma nową ofertę dla przedsiębiorców wchodzących na rynek – zaopiekuje się nimi na każdym kroku i w …
24.06.2024 (15:48)
– informacja prasowa
Tylko nieco ponad 43 proc. konsumentów czyta całą umowę kredytową
17,3% Polaków zaciągających kredyt w banku lub w innej instytucji finansowej w ogóle nie zapoznaje się z zapisami …