– Wraz z dojrzewaniem rynku, zainteresowanie naszymi rozwiązaniami jest coraz większe. Wierzę, że system Pyton Falcon wkrótce stanie się standardem w zakresie zarządzania rekrutacją w dużych organizacjach – powiedział Ireneusz Szumiło, prezes Pyton Management.
Wdrożony w centrali Getin Banku system, będzie monitorował nie tylko rekrutację na wszystkie stanowiska w centrali, ale także w oddziałach regionalnych na terenie całego kraju. Aplikacje trafiające do banku pocztą elektroniczną przejmowane będą do systemu w sposób automatyczny i przypisywane na podstawie numeru referencyjnego do procesów rekrutacyjnych. Rozwiązanie umożliwi sprawne przeprowadzenie selekcji kandydatów i szybkie wyszukanie osób o odpowiednich kwalifikacjach.
Wdrożenie w Getin Banku zostanie zrealizowane w dwóch etapach – pierwszy obejmie uruchomienie standardowych elementów systemu. Kolejne prace będą polegały na dopasowaniu aplikacji do specyficznych potrzeb Getin Banku m.in. w zakresie polityki bezpieczeństwa. Przygotowanie dodatkowych modułów na życzenie klienta jest możliwe ponieważ Pyton Falcon to rozwiązanie autorskie i wszelkie modyfikacje mogą być dokonywane w systemie na bieżąco.
– W obliczu stale zmieniającego się rynku pracy sprawne zarządzanie rekrutacją personelu staje się kluczowe dla dużych organizacji o rozproszonej strukturze. Stąd potrzeba uporządkowania tego obszaru za pomocą narzędzi informatycznych, takich jak Pyton Falcon – dodaje prezes Pyton Management.