Europejska Szkoła Kształcenia Korespondencyjnego jest kolejną po Providencie firmą, która korzysta z alternatywnej formy promocji oferowanej przez nowy nośnik reklamowy Ad – verto, wprowadzony na polski rynek przez firmę Begimo S.A. ESKK istnieje w Polsce od 1991 roku. Jest pierwszą placówką oświatową o profilu korespondencyjnym. Dotychczasowe kampanie reklamowe szkoły opierały się głównie na promocji w prasie
oraz reklamie „door to door”. Mimo zadowalających efektów ESKK nadal szuka nowych form dotarcia do klientów.
,,Poszukiwaliśmy nowego, niekonwencjonalnego, a jednocześnie skutecznego kanału komunikacji, który ma nam zapewnić dotarcie do interesującej nas grupy docelowej” – mówi Klaudia Andrzejewska, Zastępca Kierownika ds. Marketingu Europejskiej Szkoły Kształcenia Korespondencyjnego – „Dlatego też zdecydowaliśmy się promować nasze kursy
na kopercie Ad – verto, która daje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że potencjalny klient zapozna się z naszą ofertą”.
Kampania reklamowa ruszyła 5-go września 2003 r. i potrwa do końca miesiąca. Bilety kolejowe wraz z okładkami Ad – verto są dystrybuowane na Dworcu Głównym
we Wrocławiu. Trzy moduły reklamowe umożliwiają zamieszczenie informacji z obydwu stron okładki. Koperta jest wykonana z papieru kredowego z perforacją, która ułatwia oderwanie formularza zwrotnego.
Wykorzystany w kampanii kupon z perforacją zawiera z jednej strony komunikat reklamowy oraz informacje o warunkach promocji. Druga strona jest formularzem zamówienia. Aby zamówić wybrany kurs, wystarczy wypełnić kupon i wrzucić go do skrzynki pocztowej. Opłata pocztowa została przeniesiona na adresata.
,,Efektywność kosztowa, gwarantowany i bezpośredni sposób dotarcia do konsumenta to największe zalety Ad – verto – okładki na bilet kolejowy” – powiedziała Izabela Petru, Marketing Manager Begimo S.A. – ,,Cieszy nas, że nośnik zyskuje coraz większe zainteresowanie ze strony reklamodawców, oraz że zaczyna pełnić nową rolę w promocji sprzedaży jako narzędzie pozyskiwania zamówień”.
Sprawdź także:
27.09.2024 (12:40)
– informacja prasowa
Czy znów pobijemy rekord wydatków na grupówki na życie?
W pierwszym półroczu 2024 r. wydaliśmy prawie 5 mld zł na grupowe ubezpieczenia na życie, wynika z danych Polskiej …
27.09.2024 (12:39)
– informacja prasowa
41,6 proc. Polaków uważa, że ich sytuacja finansowa pogorszyła się w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Jakie mają prognozy?
Pogorszenia stanu swoich portfeli obawiają się przede wszystkim osoby w wieku 30-49 lat. W podziale odpowiedzi na …
27.09.2024 (12:37)
– informacja prasowa
W Bankach Spółdzielczych SGB nadszedł czas Młodych Wilków. Nowa kampania
Wiosną tego roku Banki Spółdzielcze SGB zapewniały klientów firmowych, że są dla nich profesjonalnym i zaufanym …
27.09.2024 (07:34)
– informacja prasowa
Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez firmy pożyczkowe. Sierpień 2024 r.
Polski rynek pożyczek pozabankowych opiera się na dwóch głównych segmentach produktowych: pożyczkach celowych i …
27.09.2024 (07:33)
– informacja prasowa
Szykują się poważne zmiany związane z cyberbezpieczeństwem – nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa
Trwają prace nad nowelizacją ustawy o KSC, czyli Ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. Aktualizację …
27.09.2024 (07:32)
– informacja prasowa
Oszuści znaleźli nowy sposób. Podają się za kancelarie prawne obsługujące kredytobiorców
Do szeroko opisywanych w mediach oszustw, np. „na wnuczka” czy „na policjanta” dochodzi kolejne. Teraz przestępcy …