„Biznes w obiektywie – liderzy bankowości” to najmłodszy projekt Fundacji COMMITMENT TO EUROPE arts & business realizowany wspólnie z firmą Deloitte i Harvard Business Review Polska. Jest to inicjatywa łącząca dwa światy: biznes i fotografię. Głównym założeniem projektu jest popularyzacja sztuki – sztuki zarządzania oraz sztuki fotografii portretowej. Jednym z celów przedsięwzięcia jest wyłonienie młodych, zdolnych fotografów oraz stworzenie albumu zdjęć zawierającego sylwetki wybitnych osobistości polskiego sektora finansowego w dwóch rolach: zawodowej
i prywatnej.
Album ma być sposobem na przełamanie stereotypu biznesmena-bankowca postrzeganego często jako niedostępny profesjonalista. Prezes banku w opinii społecznej jest osobą, której w życiu zawodowym bezustannie towarzyszą kalkulacja oraz rozsądek. Zdjęcia wykonane przez utalentowanych młodych fotografików, wyłonionych w drodze konkursu przez profesjonalną kapitułę, mają ukazać nie tylko znane powszechnie oblicze osób pełniących najbardziej odpowiedzialne funkcje, lecz przede ich niepowtarzalną osobowość.
W ramach konkursu młodzi fotografowie-profesjonaliści do 31 marca mogą nadsyłać dwie prace konkursowe:
1.zdjęcie portretowe – ujęcie ukazujące osobę podczas wykonywania obowiązków służbowych
2.zdjęcie sytuacyjne – ujęcie „after hours” przedstawiające portretowanego jako osobę prywatną w scenerii ukazującej jego zainteresowania, sposoby spędzania wolnego czasu.
Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne oraz możliwość podjęcia współpracy z profesjonalnym studiem fotograficznym.
Konkurs jest szansą dla młodych fotografików na rozpoczęcie profesjonalnej kariery zawodowej. Jury w składzie Paweł Pyrz (fotograf), profesor Stanisław Wieczorek (ASP), przedstawiciel Harvard Business Review Polska oraz przedstawiciel Deloitte wyłoni trzech finalistów. Każdy z nich otrzyma nagrodę wysokości 8 tys zł. Laureaci sfotografują wybitnych menagerów sektora finansowego w dwóch odsłonach – podczas pracy i „po godzinach”. Z powstałych zdjęć oraz ze zdjęć konkursowych zostanie stworzony unikalny album oraz kolekcja fotografii prezentowana na wystawach.
Sponsor strategiczny: Deloitte
Partner medialny: Magazyn “Harvard Business Review Polska”
Organizator: COMMITMENT TO EUROPE arts & business
Regulamin konkursu oraz więcej informacji na stronie: www.bizneswobiektywie.pl