11 września rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360°, oferowanego przez Bank Millennium. Tym razem wspólnie z Radkiem Kotarskim przeniesiemy się do pięknej, pełnej tropikalnych roślin palmiarni.
– W starożytności palma symbolizowała zwycięstwo, dlatego określenie palma pierwszeństwa oznacza przewagę – mówi Radek Kotarski w reklamie. Dzięki sprzyjającym warunkom, w palmiarniach możemy podziwiać palmy przez cały rok. Z kolei dobre warunki dla finansów panują przez cały rok na Koncie 360° – przekonuje Bank Millennium.
Reklamę będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowane zostały dodatkowe, skrócone wersje reklamy – dwa spoty 15-sekundowe oraz cztery 6-sekundowe. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował Film Reaktor, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: Bank Millennium