W ubiegłym tygodniu Kredyt Bank uruchomił swój fanpage na Facebooku . Jest on istotnym elementem nowej strategii komunikacyjnej Kredyt Banku.
Kredyt Bank w ubiegłym tygodniu uruchomił swój fanpage pod adresem www.facebook.com/KredytBank. Dialog oraz interakcja w mediach społecznościowych są elementem komunikacji banku z klientami i otoczeniem.
– Biorąc pod uwagę coraz większą popularność mediów społecznościowych także wśród klientów Kredyt Banku, postanowiliśmy ułatwić im kontakt z naszą marką w miejscu, w którym spędzają coraz więcej czasu. Chcemy pokazać, ze szanujemy naszych klientów, dlatego przyjęliśmy zasadę godzinnej reakcji na posty i zapytania w cyklu 24/7 – mówi Wojciech Hawajski, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Kredyt Banku.
Fanpage Kredyt Banku, zachowując synergię z innymi kanałami komunikacji, wystartował w szacie graficznej spójnej z kampanią reklamową z udziałem Wojciecha Manna oraz Krzysztofa Materny.
W ciągu pierwszych dni fanpage banku polubiło ponad 400 osób. 54% z nich to kobiety, a poziom zaangażowania fanów osiągnął bardzo wysoki poziom 4-5%. Średnia dla startującego fanpage to ok. 0,96%.
Bank rozważa uruchomienie także innych kanałów mediów społecznościowych, jednak uzależnia to od analiz aktywności klientów i potencjalnych klientów w tych mediach.
Warto zaznaczyć, iż po raz pierwszy wśród polskich fanpagey wykorzystano system rotacyjny w zakładce powitalnej, dzięki czemu nowych fanów wita losowo Wojciech Mann, Krzysztof Materna lub obaj panowie jednocześnie. Docelowo fanpage zostanie wyposażony w praktyczną mapę placówek i oddziałów, funkcjonalny formularz kontaktowy oraz informacje o programach społecznych banku.
Kredyt Bank stawia na docenianie fanów, poprzez publikację materiałów przedpremierowych oraz dedykowanego kontentu, przygotowywanego jedynie na potrzeby fanpagea.
W dalszej kolejności, bank planuje konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz w inne ciekawe interakcje z marką.
Strategię aktywności w mediach społecznościowych tworzy i realizuje agencja faceADDICTED wybrana w procesie przetargowym.
Źródło: Kredyt Bank