Kredyt Bank udostępnił klientom nowy serwis internetowy www.kredytbank.pl, który został zaprojektowany z myślą o osobach szukających szybkiego i efektywnego kontaktu z bankiem.
W nowym serwisie zastosowano nową architekturę informacji oraz znacznie bardziej przyjazną, intuicyjną nawigację, dzięki której wyszukiwanie potrzebnych informacji o produktach i usługach czy składanie wniosków on-line jest teraz łatwiejsze i szybsze. By zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z systemów bankowości elektronicznej na stronie głównej serwisu zaplanowano jedno stałe miejsce z linkami do logowania.
– Aktualnie użytkownicy Internetu oczekują przejrzystości prezentowanych informacji, łatwego dostępu do najważniejszych treści, możliwości skorzystania z formularzy on-line oraz interaktywnych narzędzi, takich jak symulatory czy kalkulatory. Projektując serwis, skróciliśmy maksymalnie ścieżki dotarcia do potrzebnych informacji oraz udostępniliśmy klientom różne formy kontaktu z Bankiem. Naszym celem było przedstawienie oferty od strony potrzeb klienta, przy jednoczesnej dbałości o właściwą ergonomię i przejrzystość prezentowanych treści – powiedział Wojciech Hawajski, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej.
Strona zyskała zupełnie nową szatę graficzną, która nawiązuje do kolorów korporacyjnych Banku, a zastosowanie dużych powierzchni wpływa pozytywie na estetykę całego portalu.
Projekt wdrożenia nowego portalu jest kolejnym krokiem – po wprowadzeniu zmian w systemie bankowości elektronicznej KB24 – w kierunku modernizacji kanałów elektronicznych w banku. Serwis został zaprojektowany w sposób umożliwiający ciągły rozwój o nowe funkcje i udogodnienia.
Projekt nowej strony internetowej zrealizowała dla Banku firma Blue Services.
Źródło: Kredyt Bank