To już kolejny wyrok w sprawie nieuzasadnionych opłat pobieranych przez banki. Dziennik przypomina, że wcześniej sąd zakwestionował pobieranie opłat za wypłaty z kasy, własnych bankomatów i za gotówkowe spłaty kredytu, a także opłat za nieuzasadnione reklamacje. Za sprzeczne z prawem uznał również podwójne karanie klienta – pobieranie, w razie zwłoki z zapłatą, zarówno karnych odsetek, jak i kary umownej. „GP” zwraca uwagę, że prawie wszystkie te wyroki są nieprawomocne i dlatego praktyki banków na razie nie zmieniają się na korzyść klientów.
Sprawdź także:
19.11.2024 (18:57)
– informacja prasowa
Revolut przekracza próg 50 milionów klientów na świecie
Revolut, globalna firma technologiczno-finansowa i europejski bank, gdzie konto ma ponad 4 miliony polskich …
19.11.2024 (18:45)
– informacja prasowa
Ponad 625 mln transakcji BLIKIEM w trzecim kwartale 2024 r.
Od lipca do września 2024 r. użytkownicy BLIKA zrealizowali 625,5 mln transakcji o wartości 89,4 mld zł. Na koniec …
19.11.2024 (18:41)
– informacja prasowa
Bank Millennium w rankingu Liderów Różnorodności Financial Times
Bank Millennium po raz czwarty z rzędu znalazł się w Rankingu Europejskich Liderów Różnorodności Financial Times, …
19.11.2024 (18:39)
– informacja prasowa
Zdalne wnioskowanie o kredyt hipoteczny w Credit Agricole
Klienci Credit Agricole mogą już w pełni korzystać z wyjątkowego rozwiązania. Poprzez specjalny panel, bez …
18.11.2024 (17:31)
– informacja prasowa
Akademia Funduszy Europejskich Banku Pekao S.A. pomoże przedsiębiorcom w pozyskaniu unijnego wsparcia
Bank Pekao S.A. uruchamia Akademię Funduszy Europejskich - cykl szkoleń online dla polskich przedsiębiorców na …
18.11.2024 (17:29)
– informacja prasowa
Credit Agricole Bank Polska S.A. dołącza do Koalicji Firm Razem Przeciwko Mobbingowi
Bank Credit Agricole dołączył do Koalicji Firm Razem Przeciwko Mobbingowi, projektu realizowanego przez Dobrą …