To już kolejny wyrok w sprawie nieuzasadnionych opłat pobieranych przez banki. Dziennik przypomina, że wcześniej sąd zakwestionował pobieranie opłat za wypłaty z kasy, własnych bankomatów i za gotówkowe spłaty kredytu, a także opłat za nieuzasadnione reklamacje. Za sprzeczne z prawem uznał również podwójne karanie klienta – pobieranie, w razie zwłoki z zapłatą, zarówno karnych odsetek, jak i kary umownej. „GP” zwraca uwagę, że prawie wszystkie te wyroki są nieprawomocne i dlatego praktyki banków na razie nie zmieniają się na korzyść klientów.
Sprawdź także:
07.01.2025 (17:22)
– informacja prasowa
Zmiany w aplikacji eTerminal od ING
ING wprowadził zmiany w aplikacji eTerminal, które zwiększą wygodę korzystania. Bank uprościł proces rejestracji i …
07.01.2025 (17:18)
– informacja prasowa
Revolut wystartował z globalną kampanią “Banking and Beyond”
Revolut, globalna aplikacja finansowa i europejski bank, gdzie swoje konto ma ponad 4 miliony polskich klientów, …
07.01.2025 (17:16)
– informacja prasowa
PayEye wprowadza terminale eyepos z weryfikacją wieku
Heron Live Hotel*****, prestiżowy obiekt położony nad malowniczym Jeziorem Rożnowskim, stał się pierwszym hotelem w …
07.01.2025 (10:45)
– informacja prasowa
O 45,4% r/r spadła wartość zapytań o kredyty mieszkaniowe w grudniu 2024 r.
O 45,4% r/r spadła wartość zapytań o kredyty mieszkaniowe w grudniu 2024 r. – informuje BIK Indeks Popytu na …
07.01.2025 (10:43)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: Połowa Polaków planuje więcej oszczędzać w 2025 r.
Jak wynika z Barometru Providenta, 47,5 proc. Polaków z wyprzedzeniem planuje większe wydatki na 2025 r. – to …
04.01.2025 (12:53)
– informacja prasowa
CUK Ubezpieczenia inwestuje w Grupę Punkta
Po wielu latach dynamicznego rozwoju organicznego spółka CUK Ubezpieczenia jako inwestor branżowy podjęła decyzję o …