PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBank BPHKredyt, w którym wszystko jest jasne – nowa kampania Banku BPH

Bank BPH

Kredyt, w którym wszystko jest jasne – nowa kampania Banku BPH

Bank BPH 24.02.2012 (12:53)
Kredyty Bank BPH

Bank BPH rozpoczyna właśnie kampanię kredytów gotówkowych, która kładzie nacisk na dowody potwierdzające obietnicę marki „Po prostu fair” poprzez informowanie klientów o najważniejszych faktach związanych z oferowanymi produktami: możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni oraz dodawanego do niej wyciągu z najważniejszymi warunkami na 1 stronie.

Po sukcesie kampanii wizerunkowej „Zwykły Bohater”, dzięki której filozofia Banku BPH oparta na fair play i zaufaniu po raz pierwszy zaistniała w świadomości klientów i rynku, bank stworzył nową kampanię, której zadaniem jest budowanie pozycjonowania Banku BPH jako banku nr 1 pod względem fair play i zaufania.

Fakt 1: Bank BPH mówi językiem faktów

– Nowa kampania w przejrzysty sposób przedstawia klientom korzyści płynące ze współpracy z naszym bankiem, w tym zalety oferty często wykraczające poza standardy rynkowe, jak np. dodatkowe przedstawienie najważniejszych warunków kredytu na jednej stronie, czy możliwość odstąpienia od umowy kredytowej w ciągu 21 dni, czyli 7 dni więcej niż wymaga prawo – powiedziała Anna Pilawa-Sąsiadek, Dyrektor Obszaru Produktów Kredytowych.

Innowacyjna kampania Banku BPH „Fakty” jest oparta na koncepcie infomercial.

– Postawiliśmy na taki typ reklamy, która posługuje się wyłącznie językiem faktów i prostą, wręcz ascetyczną formą przekazu, rezygnując z zabiegów kreatywnych. Jesteśmy przekonani, że nowy sposób mówienia o banku i jego ofercie wyróżni nas na rynku i utrwali naszą pozycję jako banku traktujące klientów fair – dodaje Monika Brudło, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji.

Tutaj można obejrzeć nowy spot.

Fakt 2: Wszystko na 1 stronie i 21 dni na odstąpienie od umowy

W nowej kampanii kredytu gotówkowego bank podkreśla dwie cechy oferty: przedstawienie najważniejszych warunków na 1 stronie oraz możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni. Obie są unikatowymi rozwiązaniami na rynku, dostępnymi obecnie tylko w Banku BPH. Od listopada ubiegłego roku klienci indywidualni podpisując umowę kredytową otrzymują dodatkowo jednostronicowy wyciąg z umowy, wskazujący jej najważniejsze elementy. Bank wprowadził także możliwość odstąpienia od umowy kredytu w terminie 21 dni od daty jej zawarcia, czyli o 7 dni dłużej niż wynika to z Ustawy o kredycie konsumenckim  i co najważniejsze bez obciążania klienta kosztami, o ile dokona zwrotu środków w ww. terminie. Taka forma komunikacji ma na celu wzmocnienie relacje banku z klientami, podkreślając pozycjonowanie „Po prostu fair”.

Dodatkowo, w grudniu 2011 r. Bank BPH uruchomił serwis internetowy www.gotowkaonline.pl, w odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy oczekują, że większość spraw będą mogli szybko i sprawnie załatwić przez Internet. Blisko 6 tys. klientów zainteresowanych kredytem gotówkowym Banku BPH skorzystało już z jego oferty poprzez ten serwis. Po wprowadzeniu swoich danych w serwisie www.gotowkaonline.pl klient otrzymuje wstępną decyzję kredytową wraz z ofertą kredytu gotówkowego przez Internet.

Źródło: Bank BPH

bank bank bph kredyt kredyty gotówkowe 2012-02-24
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bank bank bph kredyt kredyty gotówkowe

Sprawdź także:

a 0 Ruszyła nowa edycja programu „Polecam Przekorzystnie” w Banku Pekao
22.09.2023 (17:34) – informacja prasowa

Ruszyła nowa edycja programu „Polecam Przekorzystnie” w Banku Pekao

Konto Przekorzystne Banku Pekao S.A. zostało uznane za najlepsze na rynku przez jury konkursu „Złoty Bankier” w …

a 0 Upadłość konsumencką ogłosi w tym roku 20 tysięcy Polaków
22.09.2023 (14:44) – informacja prasowa

Upadłość konsumencką ogłosi w tym roku 20 tysięcy Polaków

W pierwszym półroczu 2023 bankructwo ogłosiło w Polsce ponad 10 tysięcy osób fizycznych. Chociaż do końca roku mamy …

a 0 Credit Agricole udostępnia osobistego asystenta finansowego
22.09.2023 (14:42) – informacja prasowa

Credit Agricole udostępnia osobistego asystenta finansowego

Bank Credit Agricole wdrożył dla użytkowników aplikacji CA24 Mobile możliwość analizowania wydatków i wpływów. Nowa …

a 0 Rynek kredytów hipotecznych odżywa. W III kwartale wyniki o kilkaset procent podbija rządowy program
22.09.2023 (14:40) – informacja prasowa

Rynek kredytów hipotecznych odżywa. W III kwartale wyniki o kilkaset procent podbija rządowy program

Branża finansowa obserwuje wyraźne odbicie na rynku kredytów hipotecznych. W II kwartale Polacy zaciągnęli je na 11 …

a 0 Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem
22.09.2023 (11:33) – informacja prasowa

Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem

Polski fintech, twórca multiaplikacji do zarządzania finansami DotBee sfinalizował mariaż z notowaną na NewConnect …

a 0 mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki
22.09.2023 (11:30) – informacja prasowa

mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki

Właśnie wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

Do programu preferencyjnych kredytów hipotecznych dołączyły kolejne…

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie – wynika…

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Dziennikarka i redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak…

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Na koniec czerwca 2023 roku banki miały…

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Liczba kart debetowych dla klientów indywidualnych przekroczyła…

Who is who

Kinga Wojciechowska-Rulka

Kinga Wojciechowska-Rulka

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Kinga…

Olga Małecka

Olga Małecka

Olga Małecka, Marketing and Communications Manager w First…

Justyna Niebutkowska-Jończyk

Justyna Niebutkowska-Jończyk

Manager ds. Marketingu i Komunikacji, Europ Assistance…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Milena:

Samochód albo irobot by mi się przydały, trzeba będzie wziąć udział ;) …

pt, 22 wrz 2023 (09:49) • Samochód i ponad 1000 nagród do wygrania w loterii banków spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

tymek:

racja a taka wiedza może się przydać …

czw, 21 wrz 2023 (10:55) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

to tak jak zakładanie rachunku bankowego zdalnie …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

trzeba coś działać po prostu …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

no tak po co tracić na zyskach :D …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców