Bank zwrócił się w zasadzie o potwierdzenie tożsamości nowego klienta (kota) jednak zanim otrzymał dowód potwierdzający tożsamość, wysłał kartę kredytową do odbiorcy. Bank przeprosił za pomyłkę, ale jednocześnie zaznaczył, że osoby które wnioskują o wydanie karty kredytowej podpisują dokument potwierdzający, że wszystkie zawarte we wniosku informacje są prawdziwe. Bank zapowiedział, że nie będzie wyciągał żadnych konsekwencji w stosunku do pomysłowej klientki z Melbourne.
Sprawdź także:
21.11.2024 (12:27)
– informacja prasowa
Bank Pekao finansuje przejęcie lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
21.11.2024 (12:22)
– informacja prasowa
Dla 40% Polaków zakup auta jest poza ich zasięgiem finansowym
21% Polaków przyznaje, że stać ich na nowy samochód, choć połowa z nich nie wyda na ten cel więcej niż 80 tys. zł. …
21.11.2024 (12:16)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż poprzednia Gwiazdka. Wydatki związane z organizacją obchodów …
20.11.2024 (18:44)
– informacja prasowa
Visa jest partnerem tytularnym FIS Snowboard Alpine World Cup
FIS Snowboard Alpine World Cup rozpoczyna sezon 2024/25 z nowym wsparciem. Dziś FIS i Visa, jeden ze światowych …
20.11.2024 (18:37)
– informacja prasowa
Credit Agricole ocenione przez Fitch na A+
Agencja ratingowa Fitch Ratings przyznała Credit Agricole Bank Polska S.A. długoterminowy rating podmiotu (LT IDR) …
20.11.2024 (18:33)
– informacja prasowa
Polskie banki i ich klienci zainteresowani udziałem w procesach odbudowy Ukrainy
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Związek Banków Polskich (ZBP) zaprezentował wyniki badania dotyczącego …