Książka Davida Bernsteina po polsku to wydarzenie dla wszystkich, którzy pracują w branży reklamowej, a szczególnie w reklamie zewnętrznej oraz z reklamy zewnętrznej korzystają jako klienci. Słynne zasady projektowania plakatów dla outdooru zostały sformułowane właśnie w tej książce. AMS, jako największy operator reklamy zewnętrznej w Polsce, od dawna prowadzi szereg działań zmierzających do poprawy plakatów reklamowych – nie jest nam obojętne, co wieszamy na naszych nośnikach. Polska edycja kultowej książki Bernsteina jest kolejnym krokiem na tej drodze – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.
Wprowadzeniu książki na rynek będzie towarzyszyła dwutygodniowa ogólnopolska kampania reklamowa na billboardach i citylightach AMS, planowana na drugą połowę lutego 2006, oraz reklamy prasowe. W ramach działań promocyjnych, na zaproszenie AMS, do Polski przyjedzie autor – David Bernstein, jeden z najwybitniejszych twórców i znawców plakatu reklamowego. Bernstein spędzi w Polsce dwa dni: 23 lutego o godzinie 15.30 spotka się z dziennikarzami i czytelnikami w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, a 24 lutego o godzinie 13.00 w krakowskim Centrum Sztuki Manggha.
Publikacja będzie już wkrótce dostępna w księgarniach i w sprzedaży wysyłkowej u Wydawcy; sugerowana cena detaliczna to 169 zł.