Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny oferujący polisy przez Internet i telefon – rozstrzygnął przetarg reklamowy. Obsługą ubezpieczyciela zajmie się DDB, zdobywca tytułu Agencja Reklamowa 10-lecia na Effie 2009, a także twórca strategii pozycjonowania marki Liberty Direct w momencie jej wejścia na rynek polski w 2007r.
Zadaniem agencji będzie opracowanie i realizacja kompleksowej strategii reklamowej. W dwuetapowym przetargu o budżet Liberty Direct walczyło 5 firm.
„Od momentu wejścia na rynek działania marketingowe Liberty Direct wyróżnia innowacyjność oraz wysoka efektywność. Jako pierwszy ubezpieczyciel na rynku postawiliśmy na komunikowanie zarówno dobrej ceny, jak i wysokiej jakości usług posprzedażowych wyznaczając tym samym nowe standardy na rynku. Przyjęta strategia pozwoliła nam pozyskać ponad 100 tys. klientów i w ciągu zaledwie 2 lat zająć znaczącą pozycję na rynku. W następnych kampaniach, realizowanych z nową agencją, będziemy podkreślać kolejne, unikalne elementy naszej oferty” – podsumowuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
Dzięki przyjętej strategii Liberty Direct stało się jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli komunikacyjnych działających w systemie bezpośrednim na rynku polskim. Po III kwartałach 2009r. Liberty Direct zebrała 60,5 mln zł składki brutto i zanotowała 42% proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2008 roku, a liczba Klientów firmy przekroczyła 100 tys.
Liberty Direct jest jednym z najczęściej nagradzanych za działania marketingowe ubezpieczycieli komunikacyjnych w Polsce. W 2009 roku firma zdobyła statuetkę EFFIE dla Agencji Reklamowych za kampanię opartą na relacjach Mariusza Maxa Kolonko w kategorii usługi finansowe. Rok wcześniej ubezpieczyciel został nagrodzony srebrnym EFFIE dla Agencji Reklamowych oraz brązowym EFFIE Mediowym za kampanię wprowadzającą markę Liberty Direct na rynek polski. Ponadto firma otrzymała nagrodę główną w międzynarodowym konkursie Golden World Awards 2009 za kampanię CSR „Taksówka z fotelikiem”.
Źródło: Liberty Direct