W działaniach marketingowych promujących produkt wykorzystany został wizerunek Leo Beenhakkera, który wziął udział w kampanii reklamowej „Wydajesz & Zarabiasz”. Zadaniem agencji było stworzenie spójnej koncepcji działań PR wspierających rozpoczęcie kampanii i wprowadzenie produktu na rynek.
Propozycja Lighthouse Consultants zawierała dwa kluczowe elementy, których podstawowym założeniem było zachowanie spójności ze „sportowym duchem” kampanii. Pierwszą częścią projektu był Turniej Piłkarski Dziennikarzy o Puchar Leo Beenhakkera, który odbył się w jednej z warszawskich hal piłkarskich. Kolejnym etapem była konferencja prasowa z udziałem Leo Beenkakkera i przedstawicieli banku, podczas której zaprezentowano nowy produkt i założenia kampanii reklamowej. Na koniec, trener oraz Prezes BZWBK Mateusz Morawiecki wręczyli nagrody zwycięskim drużynom. Puchar i pierwsze miejsce przypadło w udziale redakcji Polska The Times, drugie i trzecie miejsce zajęły odpowiednio Polskie Radio i TVP Sport. Lighthouse Consultants została wybrana do realizacji projektu w przetargu organizowanym przez bank.