Ruszyła regionalna kampania Link4. Od 1 lutego w Lublinie i Bydgoszczy ubezpieczyciel promuje specjalne oferty dla kierowców z tych miast. Akcja potrwa do 21 lutego br.
Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Akcja wspiera sezonową promocję ubezpieczeń komunikacyjnych dla mieszkańców Lublina i Bydgoszczy. Na 15% dodatkowej zniżki mogą liczyć posiadacze samochodów z Lublina. Z kolei kierowcy z Bydgoszczy mogą zaoszczędzić dodatkowe 10% na ubezpieczeniu oraz otrzymają ubezpieczenie Kluczyki Plus gratis.
Do celów marketingowych Link4 wykorzystuje szeroko poprowadzoną akcję outodoorwą. Specjalne banery i wizualizacje w nowych barwach ubezpieczyciela pojawią na budynkach mieszkalnych w obu miastach i przy przejściu podziemnym w Bydgoszczy. Na ulice miast wyjadą obradowane autobusy oraz taksówki. W Bydgoszczy został też podświetlony na fioletowo budynek opery.
Dodatkowo w wybranych centrach handlowych obu miast na czas promocji otworzone zostały mobilne Punkty Obsługi Link4. Każdy zainteresowany na miejscu przy pomocy konsultanta będzie mógł wyliczyć sobie ofertę w towarzystwie.
Kampania outdoorowa wspierana jest przez obecność reklamową Link4 w bydgoskich rozgłośniach radiowych oraz lubelskiej prasie.
Artur Więckowski, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i Komunikacji, komentując kampanię regionalną powiedział: – Kampanie dla Lublina i Bydgoszczy wpisują się w zapowiadaną przez nas nową strategię komunikacji marki. Bez wątpienia ważnym elementem tej strategii jest wzmocnienie obecności w poszczególnych regionach i miastach Polski. Działania marketingowe, poza wizerunkowym aspektem, skupiają się także na działaniach nakierowanych na bezpośredni kontakt z klientem.
Tego typu działania Link4zapowiada także w kolejnych miastach Polski.
Źródło: Link4