Towarzystwo ubezpieczeń Link4 uruchomiło punkt obsługi klienta we Wrocławiu. Dzięki temu mieszkańcy miasta mogą załatwić sprawy związane ze swoją polisą bezpośrednio u konsultantów towarzystwa.
Link4 jest pionierem w sprzedaży ubezpieczeń w tak zwanym systemie direct. Otwarcie punktu obsługi w stolicy Dolnego Śląska to ukłon w stronę tych klientów, którzy cenią sobie możliwość bezpośredniego kontaktu z pracownikiem towarzystwa. – Nasz nowy punkt we Wrocławiu jest już drugim tego typu miejscem poza Warszawą i stanowi uzupełnienie podstawowych kanałów kontaktu z towarzystwem, jakimi są telefon i Internet – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor marketingu i członek zarządu w Link4.
Wrocławski punkt obsługi klienta Link4 znajduje się w jednej z najbardziej ruchliwych części miasta – przy ul. Powstańców Śląskich 125/102, przy skrzyżowaniu z ulicą Sztabową. Można w nim osobiście: poradzić się konsultanta w doborze zakresu i typu ubezpieczenia (komunikacyjnego, mieszkaniowego czy turystycznego), wyliczyć składkę, kupić lub odnowić polisę, a także dokonać zmian w posiadanym ubezpieczeniu czy złożyć dodatkowe dokumenty dotyczące swojej polisy.
To już czwarty punkt obsługi klienta Link4. Pierwsze dwa punkty kontaktowe ubezpieczyciela otwarto do tej pory w Warszawie, a jeden w Poznaniu.
Źródło: Link4