Szybka i solidna pomoc – takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Tym razem promowany jest pakiet ubezpieczenia OC+AC. Emisja spotów rozpoczęła się 28 czerwca.
Wybierając pakiet OC+AC w Link4, otrzymujesz gwarancję szybkiej i solidnej pomocy –
to przesłanie najnowszej kampanii Link4, przygotowanej przez agencjęGruppa66 Ogilvy. Akcja ma charakter produktowo-sprzedażowy.
– W wakacyjnej kampanii podkreślamy, że w każdej sytuacji przyda nam się dobre ubezpieczenie. Dlatego w reklamie stawiamy na budowanie jakości ubezpieczeń pakietowych. Zachęcamy też klientów do sprawdzenia i porównania naszej oferty OC+AC – podkreśla Marcin Niewiadomski, dyrektor pionu marketingu Link4.
Obecna kampania jest kontynuacją działań, których pierwsza odsłona pojawiła się w mediach w połowie maja 2010 roku. W spotach promujących ubezpieczenia OC+AC został wykorzystany ten sam format, który zastosowano w poprzedniej kampanii, promującej ubezpieczenie samochodu od kradzieży. Po raz kolejny pojawia się też charakterystyczny motyw scenograficzny, czyli krzesła-czwórki, które są także elementem brandingu Link4.
Reklamy Link4 pojawią się w prasie oraz ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i wybranych telewizjach tematycznych. Kampania wspierana będzie w przez akcje bannerowe na głównych portalach internetowych oraz e-mailingi. Pomysł kreatywny należy do Gruppy66 Ogilvy. Spoty zostały wyprodukowane przez Redworks, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
Źródło: Link4