Wprowadzony do oferty Link4 w marcu 2005 Pakiet 4+ był do tej pory produktem sprzedawanym wyłącznie przez telefon. Platforma internetowa dostępna na stronie www.link4.pl od kwietnia, umożliwiała zawarcie standardowego ubezpieczenia komunikacyjnego i zakup polis OC, OC i AC oraz NNW. Obecnie kierowcy zainteresowani szerszą ochroną i serwisem likwidacji szkód w zakresie poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, mogą także przez Internet złożyć wniosek
i zawrzeć umowę w ramach Pakietu 4+.
Pakiet 4+ to oferta przede wszystkim dla posiadaczy samochodów, które nie są już obejmowane dealerskimi ubezpieczeniami pakietowymi. Kompleksowe ubezpieczenie pakietowe obejmuje: OC z bezpłatnym Programem Pomocy, AC z serwisem Szyby 24, NNW oraz Auto Assistance 24 w wersji Kraj Pomoc 24.
W ramach ubezpieczenia OC posiadacze Pakietu 4+ korzystają z Programu Pomoc 24. Uzyskują dzięki temu gwarancję, że na miejsce zdarzenia przybędzie przedstawiciel Link4, który sporządzi dokumentację i rozpocznie likwidację szkód, a także udzieli pomocy w zakresie holowania lub naprawy auta.
Elementem ubezpieczenia AC w Pakiecie 4+ jest serwis Szyby 24, który gwarantuje całodobową naprawę lub wymianę szyby przez Link4 w miejscu wskazanym przez klienta na terenie całego kraju. Skorzystanie z tej usługi nie powoduje utraty zniżek z AC.
Ubezpieczenie assistance w Pakiecie 4+, w wariancie Kraj Pomoc 24, daje ochronę ubezpieczeniową kierowcy i jego pasażerom na terenie całej Polski, bez względu na odległość między miejscem zamieszkania kierowcy, a miejscem awarii.
Pakiet 4+, wykupiony po 20 czerwca, jest wzbogacony o dodatkową usługę.
W ramach ubezpieczenia Auto Assistance 24 w opcji Kraj Pomoc 24, klienci Link4 mogą skorzystać z auta zastępczego w sytuacji, gdy:
– samochód zostanie skradziony, a fakt ten zostanie zgłoszony na policję,
– przewidywany czas naprawy pojazdu uszkodzonego w wypadku, po nastąpieniu którego Link4 świadczy usługę holowania z miejsca zdarzenia, przekroczy 12 godzin.