Justyna Kowalczyk, najbardziej utytułowana polska biegaczka narciarska, będzie od 24 listopada występowała z logo Raiffeisen Polbank na stroju. Nowy logotyp znajdzie się na kombinezonie, czapce, opasce na głowę oraz na polarze i kurtce sportsmenki. Zmiana jest następstwem przejęcia udziałów w Polbank EFG, będącym dotychczasowym sponsorem Justyny Kowalczyk, przez Raiffeisen Bank Polska.
24 listopada 2012 roku w szwedzkim Geallivare rozpoczną się pierwsze w sezonie biegi zaliczane do klasyfikacji Pucharu Świata. Justyna Kowalczyk, dotychczas ambasadorka Polbank EFG, wystąpi w nich z logo Raiffeisen Polbank na stroju. Raiffeisen Polbank będzie też w tym sezonie sponsorem transmisji w TVP zawodów Pucharu Świata w biegach.
Zmiana logotypu na stroju Justyny Kowalczyk związana jest z przejęciem udziałów w Polbank EFG przez Raiffeisen Bank Polska. Oba banki od 30 kwietnia 2012 r. należą do jednej grupy kapitałowej i przechodzą obecnie proces integracji. W wyniku ich połączenia powstanie jeden z największych uniwersalnych graczy na krajowym rynku bankowym, działający pod marką „Raiffeisen Polbank”. Nazwa banku odzwierciedlać ma wyjątkową reputację marki Raiffeisena w skali międzynarodowej i wysoką rozpoznawalność Polbanku na lokalnym rynku.