„Nasz Provident” to nowy magazyn wewnętrzny firmy Provident Polska. W lipcu pismo trafi do rąk ponad 12 tys. pracowników i przedstawicieli firmy. Będzie ukazywało się co dwa miesiące.
– W naszym magazynie będziemy podejmować przede wszystkim tematy biznesowe, ważne jednak będą dla nas także zwykłe, codzienne sprawy – i te zawodowe, i te prywatne, dotyczące wszystkich naszych pracowników i przedstawicieli. To z myślą o nich powstał „Nasz Provident” – mówi Sabina Kornblit, kierownik ds. kontaktów wewnętrznych Provident Polska.
Dwumiesięcznik będzie współtworzony przez pracowników.
– Chcielibyśmy, aby pracownicy i przedstawiciele nie tylko zgłaszali tematy, które ich interesują, ale także aby sami pisali artykuły. Naszym marzeniem jest, aby każdy – i pracownik, i przedstawiciel – miał poczucie, że to jego magazyn, że ma realny wpływ na jego treść, ponieważ go tworzy; że „Nasz Prowident” jest naprawdę nasz, że nie jest to narzędzie zarządu” – dodaje Agnieszka Zyśk-Pożoga, kierownik ds. komunikacji wewnętrznej Provident Polska.
Koncepcję graficzną i redakcyjną 20-stronicowego magazynu „Nasz Provident” opracowało Wydawnictwo AUDE. – Magazyn łączy w sobie prostotę formy typowego pisma o charakterze biznesowym z elementami tabloidu. Dzięki temu jest przejrzysty i łatwy w odbiorze – tłumaczy Marcin Rutkowski, dyrektor kreatywny AUDE.
Provident Polska powraca po dwóch latach do wydawania magazynu wewnętrznego. Poprzedni, pod nazwą „Provident Forum” , również zaprojektowany i realizowany przez AUDE, cieszył się dużym uznaniem odbiorców i ekspertów. W 2008 roku „Provident Forum” został wyróżniony w konkursie Szpalty Roku, organizowanym przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej.
Źródło: Aude Sp. z o.o.