W nowym wiosennym spocie Santander Bank Polska Marcin Dorociński podpowiada, jak ułatwiać sobie codzienne sprawy dzięki aplikacji Santander mobile.
Rozpoczyna się wiosenna kampania, promująca możliwości aplikacji mobilnej i Konta Jakie Chcę. Wiosna to czas, kiedy budzą się uczucia i właśnie uczuciom jest poświęcony spot kampanii. Santander Bank Polska przypomina, że w życiu zdarzają się momenty, kiedy wyjątkowo zależy nam, żeby wszystko udało się idealnie. Marcin Dorociński wciela się w spocie w różne role – od trenera po bohatera kina familijnego. Jest w nim obserwatorem i komentatorem wyzwań, jakie stawia przed nami codzienne życie.
– Życie lubi zaskakiwać, a my chcemy ułatwiać je naszym klientom w każdej sytuacji – komentuje Artur Sikora, CMO Santander Bank Polska. – Dlatego wyposażyliśmy naszą aplikację mobilną w bardzo wiele funkcji, od wygodnych płatności telefonem, przelewów BLIK na numer telefonu, po codzienne ułatwianie drobnych spraw, jak np. płatność za parking czy zakup biletów komunikacji miejskiej. Ale chcemy też podkreślić zalety rodzinnego bankowania w naszym banku – bo dobrze jak rodzina korzysta z rozwiązań technologicznych w jednym banku – dodaje Artur Sikora.
Spot podkreśla korzyści, jakie daje założenie Konta Jakie Chcę dla siebie i nastolatka – oprócz wygody i bezpieczeństwa wspólnego bankowania, jest to także premia za otwarcie konta i aktywne korzystanie z niego.
Działania reklamowe promujące Konto Jakie Chcę z aplikacją Santander mobile obejmują m.in. telewizję oraz Internet. Autorem kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun oraz agencja Red8 (BTL), za produkcję spotu odpowiada Propeller, a za zakup mediów Starcom.
Źródło: Santander Bank Polska