Kampania reklamowa będzie miała charakter regionalny i zostanie przeprowadzona na terenie Poznania oraz okolic. Działania promocyjne skoncentrują się na outdoorze (tradycyjnym i wielkoformatowym) oraz na mediach lokalnych (planowane emisje spotów radiowych, a także w programie Wielkopolskiej Telewizji Kablowej i na łamach prasy regionalnej czasopism).
Firmą zamawiającą wydruk dla TK Poznań jest G&G Brand Consulting Sp. z o.o. To na jej zlecenie Masterprint XL przygotowało bardzo zróżnicowaną ofertę. Zajęło się produkcją billboardów (łącznie 9 sztuk o rozmiarach 504cm x 238cm), citylightów (w sumie 24 sztuki po 120cm x 180cm), backlightów (jeden o wielkości 10m x 4m) i siatek z przeplotem (dwie w rozmiarze 23,6m x 6,2m oraz 10m x 20m). Wszystkie rodzaje reklam zostały wykowane na maszynach Trubo Jet i Grand Jet.
„To pierwsza współpraca z TK Poznań”, mówi Andrzej Szubiński w Masterprint XL. „Cieszymy się, że nasz profesjonalizm jest także doceniany przez firmy regionalne, decydujące się na szeroko zakrojone działania promocyjne. Poza tym ta kampania pokazuje jeszcze jeden istotny fakt: na życzenie naszego klienta jesteśmy w stanie wykonać każdy rodzaj reklamy zewnętrznej, nie tylko wielki format, w którym specjalizujemy.”, dodaje Szubiński.