mBank gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już po raz szósty i właśnie podpisał umowę o współpracy na kolejne lata. Bank organizuje przewóz i liczenie zebranych pieniędzy, dostarcza terminale płatnicze, a jego pracownicy prowadzą sztaby w Łodzi i Warszawie. Co roku bank zachęca też do szczodrości swoich klientów i dodaje do ich wpłat swoją cegiełkę. W ten sposób, w ciągu pięciu lat, przeznaczył na WOŚP blisko 17 mln zł, a wspólnie z klientami – 90 mln zł.
Najbliższy 31. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 29 stycznia 2023 r. Tym razem fundacja, przy wsparciu 120 tys. wolontariuszy, będzie zbierać pieniądze na walkę z sepsą. mBank, tradycyjnie już, rozpocznie swoją kwestę wcześniej.
1 klik za 1 zł
Od teraz aż do 31. finału każdy klient, który zaktualizuje aplikację mBanku do najnowszej wersji 3.59 (dotyczy też pierwszej aktywacji aplikacji), będzie mógł kliknąć w animowane serduszko WOŚP. Za każde takie kliknięcie mBank przekaże złotówkę na cel finału. To nowość w aplikacji.
W serce każdy klient może kliknąć tylko raz, ale wspólna mobilizacja może dać łącznie miliony! Na koniec września tego roku liczba aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej mBanku wynosiła ponad 2,7 mln. Bank zakłada, że wielu z nich, jak co roku, wesprze Fundację WOŚP.
W starszych wersjach aplikacji oraz w serwisie transakcyjnym pojawi się też standardowe serduszko WOŚP, które ułatwia samodzielne wpłacanie pieniędzy. To serduszko automatycznie zastąpi też animowane po tym, jak klient w nie kliknie i tym samym przekaże „swoją” złotówkę.
Także przedsiębiorstwa obsługiwane w ramach bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej mBanku będą mogły dołożyć cegiełkę do tegorocznego wyniku fundacji. Bank przekaże na jej konto równowartość sześciomiesięcznych opłat za rachunki założone przez firmy od stycznia do końca lutego 2023 r.
Razem 90 mln zł w ciągu 5 lat
W ciągu pięciu lat wspólnego grania z Orkiestrą, bank przekazał od siebie ponad 16,7 mln zł. W tym czasie wpłaty od klientów wyniosły prawie 76 mln zł. Razem daje to 90 mln zł.
– Chcemy ten wynik jeszcze poprawić. Właśnie przedłużyliśmy nasze porozumienie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy na kolejne lata. Jestem z tego dumny, bo to działanie, dzięki któremu nie tylko realizujemy naszą strategię w obszarze ESG, ale też pokazujemy, jaką zaangażowaną organizacją jesteśmy – mówi prezes Cezary Stypułkowski.
mBank przygotował dla swoich klientów także:
– pamiątkowe karty z wizerunkiem 31. finału WOŚP,
– mOkazje do SiemaShopu,
– przypinki z logo mBanku i WOŚP do opasek wydanych do eKonta Junior,
– możliwość zrobienia pamiątkowego zdjęcia z Jurkiem Owsiakiem w 20 galeriach handlowych w całej Polsce oraz na placu Defilad i na placu Bankowym w Warszawie.
Więcej o atrakcjach dla klientów i sposobach wpłat na www.mbank.pl/WOŚP
Bank wspiera swoje działania kampanią promocyjną w mediach. Najnowszy spot wyreżyserował Wojciech Smarzowski.
Źródło: mBank