Według badań przeprowadzonych w grudniu 2004 roku przez firmę ARC Rynek i Opinia, mBank jest najlepiej ocenianym bankiem umożliwiającym korzystanie z produktów bankowych za pośrednictwem Internetu. Aż 37,7% ankietowanych uważa ofertę mBanku jako najlepszą.
Jak podaje Gazeta Wyborcza (17.03.2005), Klienci korzystający z bankowości internetowej, przy wyborze oferty przede wszystkim zwracają uwagę na wysokość opłat i prowizji. mBank oferuje swoim Klientom produkty bankowe i niebankowe najwyższej jakości, rezygnując jednocześnie z większości opłat. „Wynik mBanku nie dziwi, bo największy odsetek internetowych Klientów korzysta właśnie z jego usług (ma w sieci ponad milion kont osobistych). Tradycyjne banki, nawet jeśli dają Klientom dostęp przez Internet, nie maja masowego uznania internatów” – czytamy w Gazecie Wyborczej.
Strategia funkcjonowania mBanku zakłada dalszy rozwój w stronę banku korzystnego cenowo, nowoczesnego, innowacyjnego od strony wdrażanych produktów oraz zawansowanego technologicznie – pioniera w obszarze technologii. Dzięki ciągłemu rozwojowi oferty produktowej mBank nie jest już jedynie bankiem depozytowym, jest instytucją finansową pierwszego wyboru, która może zaspokajać potrzeby depozytowe, rozliczeniowe, transakcyjne, kredytowe oraz inwestycyjne swoich Klientów.
Obecnie z usług mBanku korzysta już 818 tys. Klientów, którzy otworzyli ponad 1,04 mln rachunków.