mBank przygotował dla klientów zestaw narzędzi, które pomogą im postawić pierwsze kroki w wirtualnym świecie. Zbudować sklep internetowy, zaoferować w nim szybkie płatności i zwiększyć sprzedaż.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Opinionway na zlecenie mBanku, 40 proc. firm (zatrudniających do 9 osób) ma oszczędności, które wystarczą im na działanie jeszcze przez półtora miesiąca, a 25 proc. do września. Dlatego wielu z nich szuka pomysłu jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości i poprawić swoją sytuację. Cześć z nadzieją spogląda na sprzedaż w internecie.
– Gdy pytam przedsiębiorców co utrudnia im wejście w świat e-commerce, zazwyczaj mówią o strachu przed nowym i braku wiedzy, jak zacząć transformację. Wielu z nich uważa, że to trudne i wymaga dużych nakładów finansowych- mówi Piotr Teodorczyk, dyrektor departamentu klienta firmowego w detalicznej części mBanku. Aby zacząć, wystarczy niewielka kwota pieniędzy i średnie rozeznanie w tym, jak działają procesy w internecie. Zaproponowane przez nas narzędzia są bardzo intuicyjne. Nie wymagają wielkiej wiedzy technicznej – mówi Piotr Teodorczyk, dyrektor departamentu klienta firmowego w detalicznej części mBanku.
Żeby skorzystać z oferty należy mieć konto firmowe. Swoim klientom bank dofinansuje:
– Bezpłatną bramkę do szybkich płatności mobilnych Paynow. Jej największą przewagą w stosunku do konkurencji jest to, że pieniądze po każdej transakcji przelewane są od razu na konto sprzedawcy.
– Budowę i hosting e-sklepu na popularnych platformach RedCart lub Shoplo. Klient będzie mógł z nich korzystać przez trzy miesiące za złotówkę miesięcznie.
– Automatyczne narzędzia wspierające sprzedaż i dotarcie do klienta przygotowane przez Samito. Rozwiązanie to w 2019 roku zdobyło nagrodę Best Tool for eCommerce i pomaga m.in.: przeprowadzić kampanie marketingowe oraz uratować nawet 20 proc. niedokończonych przez klienta zakupów. Klient mBanku za pakiety oferowane przez Samito przez trzy miesiące zapłaci tylko 50 proc. ceny.
– Narzędzie do sprzedaży w social mediach bez konieczności posiadania sklepu internetowego, oferowane przez firmę 1koszyk. Tutaj sprzedaż odbywa się za pomocą linków, QR codów lub tagów NFC, a dzięki mBankowi klient zapłaci niższą prowizję od transakcji (w promocji 1,5 proc.- standardowo 1,9 proc. wartości transakcji).
Oferta dostępna jest do końca lipca 2020 roku. Mogą z niej skorzystać obecni i nowi klienci banku. W internecie ruszyła właśnie kampania promująca pakiet.
Źródło: mBank