mBank kolejny raz promuje Gwarancję Najniższej Ceny w ramach Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Promocję wspierają działania reklamowe, prowadzone w stacjach telewizyjnych, gdzie emitowany jest nowy spot z popularnymi „drwalami”.
mBank kolejny raz otworzył swój Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, na promocje. W dniach 13-15 sierpnia br. został zorganizowany „Zarąbisty weekend” – specjalna akcja, w ramach której 12-miesięczną polisę OC lub pakiet OC i AC można było otrzymać w cenie polisy 11-miesięcznej.
Miesiąc gratis to nie jedyna zachęta dla klientów zainteresowanych ubezpieczeniami samochodowymi. mBank proponuje również kolejną edycję promocji Gwarancja Najniższej Ceny, która obowiązywać będzie do końca września br. Zasady akcji są proste: jeżeli po nabyciu polisy w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych Klient otrzyma propozycję zakupu tańszego ubezpieczenia – mBank zwróci różnicę w cenie.
Promocje zostały wsparte działaniami reklamowymi, które potrwają do 19 września. W ramach zaplanowanych działań, w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Polsat Sport, Discovery Channel, VH1, Comedy Central, AXN, Hallmark, National Geographic, Canal+ Sport, Kuchnia.tv i Domo) emitowane są spoty promocyjne z popularnymi „drwalami”. Częścią kampanii TV jest też nowa produkcja, do której zdjęcia realizowano 31 lipca w Warszawie. W nowym, obecnie emitowanym spocie, drwale ponownie „rąbią” nieświadomych klientów na stawkach za OC i AC.
Spot mBanku dostępny jest w internecie na www.mBank.tv. Podstawowe informacje o produkcji:
-
agencja: Ambasada Brand Communication (Grupa Czteryczwarte),
-
planowanie mediów: MPG,
-
reżyseria: Krzysztof Pawłowski,
-
zdjęcia: Dominik Danielczyk,
-
producent: Joanna Zielińska,
-
studio: Film Produkcja.
Źródło: mBank