W poniedziałek do oferty mBanku trafi karta kredytowa MasterCard Me. Plastik ma być łatwo dostępny dla klienta – limit kredytowy będzie się zaczynał już od 500 zł. Użytkownik będzie mógł zamieścić na karcie dowolne zdjęcie.
– Chcemy, by nasza karta była łatwo dostępna i mogła być np. pierwszym produktem kredytowym klienta. Stąd zaproponowany, najniższy w naszej ofercie limit kredytowy, już od 500 zł – mówi Dagmara Królikowska, kierująca Wydziałem Kart Kredytowych w mBanku. Opłata roczna za kartę będzie wynosić 50 zł. By jej uniknąć, trzeba będzie wydać w ciągu roku 10 tys. zł.
Karta będzie miała niestandardowy wygląd – w wersji podstawowej będzie przeźroczysta. Klient będzie mógł jednak umieścić na niej dowolne zdjęcie lub wybrać wizerunek z dostępnej galerii wzorów. Podobne rozwiązanie w mBanku sprawdziło się już przy kartach debetowych do rachunku dla młodych (13-24 lata) – eKoncie m. Jak podaje bank, połowa klientów zaprojektowała sobie wzór na karcie, a 37 proc. wybrało wzór z galerii.
– Z naszych obserwacji wynika, że dla części klientów karta nie jest tylko instrumentem płatniczym, ale również fajnym gadżetem, który pozwala się wyróżnić – mówi Królikowska. – W galerii gotowych wzorów sięgnęliśmy m.in. po ważne elementy z przestrzeni poszczególnych miast, które przywołują pozytywne wspomnienia i emocje – dodaje.
Zamieszczenie własnego zdjęcia na karcie będzie kosztowało 10 zł. Jednak do połowy października, w ramach promocji „Zdjęcie na karcie za friko” bank nie będzie pobierał opłaty za wydanie i zaprojektowanie karty.
Zobacz również: Te banki mają najwięcej kart kredytowych
Możliwość zamieszczenia dowolnego zdjęcia na karcie oferuje jeszcze ING Bank Śląski. Taka opcja dostępna jest dla posiadaczy kart debetowych. Karta mBanku będzie prawdopodobnie pierwszą kredytówką, którą klient będzie mógł spersonalizować za pomocą własnego zdjęcia. Galerie gotowych wizerunków mają natomiast jeszcze PKO BP, Bank Pekao i Getin Bank (w koncie dla młodych).
Karta MasterCard Me to kolejny element oferty dla młodych klientów. Niedawno mBank wprowadził nowe konto dla osób w wieku 18 – 24 lat. Podczas konferencji prasowej przedstawiciele banku mówili, że to właśnie młodzi są dla nich obecnie klientem strategicznym.