McCANN, agencja reklamowa należąca do McCann Worldgroup, zakończyła realizację trzech nowych spotów reklamowych promujących Pożyczkę Ekspresową dla Banku Pekao S.A. pt. „Muzeum Niezrealizowanych Marzeń”.
Koncept kreatywny reklamy opiera się na założeniu, że nie należy odkładać realizacji marzeń na później. Dzięki Pożyczce Ekspresowej w Banku Pekao S.A. marzenia można realizować od razu.
W kampanii wykorzystane są 3 nowe wersje spotów pt. „Muzeum Niezrealizowanych Marzeń”. Podkreślają one radość z realizacji planów i pokazują, jak łatwo jest „wyjść z muzeum” czyli spełnić swoje marzenia dzięki pożyczce w Banku Pekao S.A. Akcja spotów dzieje się w Muzeum Niezrealizowanych Marzeń, po którym potencjalnych klientów oprowadza Pani Kustosz, przedstawiając przedmioty obrazujące niezrealizowane marzenia.
Spoty 30 i 15 sekundowe zostaną wyemitowane w kwietniu, maju i czerwcu w głównych stacjach telewizyjnych: TVN, TVP1, TVP2 i Polsat oraz w kanałach tematycznych takich jak np.: Ale Kino, Planete, Comedy Central, National Geographic. Kampania TV będzie wsparta także reklamami iVideo w internecie. Spoty będą prezentowane przed treściami wideo na popularnych serwisach, jak np. gazeta.pl, onet.pl, fakt.pl, 4funtv.pl itp. itd.
Wiosenna kampania reklamowa Pożyczki Ekspresowej pt. „Realizuj marzenia” potrwa do 28 czerwca 2015 roku.
Za kupno mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.