PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaMondial Assistance z nową platformą komunikacyjną

Mondial Assistance z nową platformą komunikacyjną

Ubezpieczenia 23.04.2008 (08:35)

Każdego dnia Polacy wydają 45 mln zł na remonty mieszkań, rodzi się 1.000 młodych Polaków, 5.000 osób nie ma ani godziny dla siebie, a na polskich drogach dochodzi do 130 wypadków. W tym czasie zespół Mondial Assistance interweniuje kilkaset razy. Organizuje holowanie, pomoc medyczną, transport do szpitala, zamawia bilety na mecz i kwiaty dla żony, odpowiada na pytania dotyczące objawów ciąży i podaje adres najbliższego szpitala. To tylko niewielki zakres usług oferowanych przez Mondial Assistance, ale i ogromne wyzwanie. Za całość odpowiada CIC (Customer Interaction Center) – dostarczona przez Interactive Intelligence, najnowocześniejsza platforma komunikacyjna na polskim rynku.

Wystarczy jeden telefon

Ideą assistance jest pomoc 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu niezależnie od miejsca zdarzenia. Telefony z prośbą o interwencję dzwonią nieustannie. Konsultanci Mondial Assistance odpowiadają za natychmiastowe zorganizowanie pomocy dla klienta we współpracy z jednym z tysięcy usługodawców. Centrum Operacyjne Mondial Assistance nigdy nie śpi. Niezależnie czy jest to poniedziałek rano czy I dzień świąt, potrzebna jest szybka reakcja. Od niej zależy życie i zdrowie ubezpieczonych osób.

Centrum Operacyjne Mondial Assistance obejmuje swoim zasięgiem miliony Polaków. Przy takiej skali działalności oraz wadze udzielanej pomocy niezbędne jest zastosowanie najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Od kilku sekund może zależeć ludzkie życie.

Nowa platforma komunikacyjna CIC pozwoli na skrócenie czasu połączenia z operatorem. Zastosowano w niej nowatorskie rozwiązania – połączenia za pośrednictwem sms-a czy czatu internetowego, co czyni komunikację jeszcze prostszą i umożliwia kontakt nawet wtedy, gdy bateria w telefonie komórkowym rozładowuje się. Automatycznie generowane informacje zwrotne o etapie, na jakim znajduje się organizacja pomocy, umożliwiają poszkodowanemu bieżące monitorowanie jego sprawy, a koordynatorzy zaoszczędzony czas mogą poświecić na jeszcze szybsze zarządzanie interwencją. Te najnowocześniejsze rozwiązania sukcesywnie wdrażamy w Mondial Assistance.

Pomoc bez względu na okoliczności

„Wciśnij dwa lub trzy, potem osiem lub pięć oraz….” – w nerwowych, kryzysowych sytuacjach, kiedy trzeba wybrać właściwą kombinację cyfr, by połączyć się z odpowiednim konsultantem, o pomyłkę nietrudno. Dlatego w platformie komunikacyjnej Mondial Assistance zastosowano premierowe na polskim rynku rozwiązanie IT – IVR (Interactive Voice Response). Jest to system, który pozwala na przekazywanie poleceń głosowych zamiast kombinacji cyfr na klawiaturze telefonicznej. W sytuacji dużego stresu, w jakim znajdują się klienci dzwoniący do Mondial Assistance, ułatwia kontakt z koordynatorem i nabiera przyjaźniejszego charakteru.

System CIC został tak zaprojektowany, aby możliwa była jego obsługa z innego miejsca, np. z domu koordynatora. Podczas dużego natężenia połączeń, kolejne rozmowy zostają awaryjnie przekazane koordynatorom, którzy nie pełnią dyżuru w Centrum Operacyjnym, ale posiadając dostęp do telefonu i Internetu, mogą zająć się organizacją pomocy dla poszkodowanych. Takie rozwiązanie nie tylko pozwala na optymalizację czasu oczekiwania na połączenie, ale również daje możliwość pracy w domu. W sytuacjach kryzysowych, np. w czasie ataków terrorystycznych, zapewnia ciągłość udzielanej pomocy niezależnie od warunków. Wtedy właśnie pomoc poszkodowanym jest najbardziej potrzebna. Dlatego Mondial Assistance posiada zapasową lokalizację gotową do natychmiastowego użycia. Dzięki niej, w razie konieczności opuszczenia siedziby, konsultanci w ciągu kilku minut są w stanie kontynuować przerwaną pracę. Zduplikowany system jest zawsze gotowy do natychmiastowego użycia.

-Assistance opiera się na zaufaniu klientów, że zawsze wtedy, kiedy będą potrzebowali pomocy, otrzymają ją. Od tego często zależy ich życie i zdrowie. Dlatego tak ważny jest niezawodny system informatyczny. To na nim opiera się organizacja pomocy. W naszym przypadku wybór był prosty. W grę wchodził tylko najnowocześniejszy i przyjazny użytkownikowi system. Taka jest właśnie platforma CIC. – mówi Piotr Krawczyk Dyrektor Działu IT Mondial Assistance.

mondial assistance 2008-04-23
Redakcja PRNews.pl
Tagi: mondial assistance

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Krzysztof Polończyk

Krzysztof Polończyk

Krzysztof Polończyk  Polończyk Krzysztof – prezes zarządu…

Joanna Skoczylas

Joanna Skoczylas

PR Manager – rzecznik prasowy, Grupa Generali…

Anna Borowiec-Góra

Anna Borowiec-Góra

Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzająca, MSLGROUP Financial…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców