„Motorola ROKR jest urządzeniem przełomowym dla rynku telekomunikacyjnego – w nowatorski sposób łączy komunikację z dostępem do rozrywki. Program do zarządzania muzyką pozwala z łatwością zsynchronizować wszystkie swoje playlisty i utwory muzyczne z telefonem – mówi Grzegorz Podgórski, dyrektor ds. rynku telefonów komórkowych w Motorola Polska.
Z chwilą nadejścia połączenia urządzenie automatycznie zatrzymuje odtwarzaną muzykę. Po skończeniu rozmowy możemy dalej słuchać swoich ulubionych utworów. Telefon pozwala zapisać w swojej pamięci do 100 plików muzycznych w większości dostępnych formatów: MP3, MIDI, WAV i AAC. Średni czas przesłania utworu o wielkości 4 MB przy pomocy kabelka wynosi 30 sekund. Pliki zapisywane są na karcie pamięci typu miniSD – TransFlash o pojemności 512 MB. Motorolę ROKR wyposażono w diody pulsujące w rytm odtwarzanej muzyki, dzwonków lub podczas grania w gry. Telefon wyróżnia się wysokiej jakości aparatem cyfrowym VGA z czterokrotnym zoomem oraz możliwością nagrywania, odtwarzania i przesyłania filmów video.
W światowej kampanii reklamowej Motoroli ROKR pojawią się legendarne postaci muzyki rozrywkowej – Madonna, Iggy Pop, Questlove, Common, The Bravery, Michelle Branch, Alanis Morissette, Amerie, Little Richard, Bootsy Collins, Mya oraz Notorious B.I.G.
Od 7 września Motorola ROKR jest komercyjnie dostępna w USA. W Europejskich sieciach będzie oferowana od września stopniowo do końca roku.
Wybrane MotoCechy
Oprogramowanie iTunes, obsługa plików MP3, MIDI, WAV i AAC; Bluetooth (klasa 2), GPRS, kolorowy wyświetlacz TFT o rozmiarze 176 x 220 pikseli i 262 tysiącach kolorów; głośniki stereo 3D surround; aparat cyfrowy VGA z 4 krotnym zoomem, nagrywanie i odtwarzanie filmów video; graficzna identyfikacja rozmówcy ID; MMS, EMS 5.0; Java; obsługa poczty w standardzie POP3, IMAP4; wbudowany zestaw głośnomówiący; wymiary: 108 x 46 x 20.5 mm; waga: 107 g