Multibonus to nowy pomysł inwestycyjny Avivy, umożliwiający klientom pomnażanie pieniędzy za pośrednictwem 33 czołowych funduszy inwestycyjnych dostępnych na polskim rynku.
Mutibonus ma formę ubezpieczenia na życie o charakterze inwestycyjnym. Zawierając umowę, klient wpłaca jednorazowo co najmniej 20 tys. zł. Minimalna kwota późniejszych dopłat to 1 tys. zł. Nowością jest możliwość inwestowania w starannie wybrane fundusze inwestycyjne, zarządzane przez Aviva Investors TFI, jak i 8 innych renomowanych TFI.
Zdecydowaliśmy się na otwartą architekturę funduszy inwestycyjnych, aby dać klientom szerszą możliwość wyboru. Zapewniamy przy tym rzetelne informacje przy pomocy nowoczesnych narzędzi, aby pomagać w podejmowaniu racjonalnych decyzji inwestycyjnych – mówi Marek Przybylski, prezes Aviva Investors TFI.
Najważniejsze atuty Multibonusa to: możliwość zawarcia umowy przez internet, możliwość otrzymania polisy e-mailem lub pocztą, bezpłatne zmiany funduszy przez internet i wypłata 10% zgromadzonych środków rocznie bez dodatkowych opłat. Za zarządzanie środkami wpłacanymi do funduszy Aviva pobiera jasno przedstawioną opłatę, która maleje z 1,95% do 1,05% aktywów rocznie wraz ze wzrostem aktywów powierzonych przez klienta. Opłata zawiera też koszt ryzyka ubezpieczeniowego.
Wraz z wprowadzeniem Multibonusa Aviva uruchomiła wirtualny oddział, który pozwala na kontakt z klientami przez wideokonferencję z czatem, e-mail i telefon. Konsultanci pomagają klientom ocenić skłonność do akceptacji ryzyka, zapoznają z charakterystyką oferowanych funduszy, pomagają w wypełnieniu dokumentów. Mają do dyspozycji przyjazne dla klientów narzędzia: kalkulatory, porównywarki, ankiety, komentarze rynkowe i filmy dostępne w bazie wiedzy znajdującej się na naszej stronie www.aviva.pl/inwestycje.
Doszliśmy do wniosku, że klienci mogą odczuwać deficyt łatwo przyswajalnych, nieomal
lifestylowych informacji na temat inwestowania. Chcemy wypełnić tę lukę i dlatego stawiamy na czytelne treści edukacyjne wykorzystujące infografiki, animacje i multimedia. Dostosowujemy przekaz i styl do odbiorców z różnych grup wiekowych. Do współpracy zaprosiliśmy przedstawicieli TFI, których fundusze oferujemy w ramach Multibonusa. Widzimy już pierwsze efekty, czyli wzrost zainteresowania częścią naszej strony poświęconej inwestycjom – mówi Marek Przybylski.
Aviva
