Usługa elektronicznych płatności MultiTransfer poszerzona została o możliwość korzystania z przyznanego limitu karty kredytowej. Dzięki temu klienci MultiBanku mogą w łatwy sposób dokonywać płatności na kredyt w sklepach internetowych i portalach aukcyjnych obsługujących MultiTransfer, bez konieczności podawania danych karty kredytowej.
Dzięki umowie pomiędzy bankiem a np. sklepem internetowym, umożliwiającej dokonywanie zakupów za pośrednictwem MultiTransferu, klienci mogą zapłacić za zamówienie w czasie rzeczywistym. Po dokonaniu zakupów, sklep przekierowuje użytkownika na stronę banku, gdzie po zalogowaniu do serwisu, akceptuje on przygotowaną dyspozycję przelewu. Dane potrzebne do jego wykonania uzupełniane są automatycznie. Dotychczas klienci wybierający tę formę przelewu mogli korzystać ze środków zgromadzonych na rachunku bieżącym. Obecnie funkcjonalność rozszerzona została również o płatności z karty kredytowej MultiBanku.
– Dzięki temu rozwiązaniu klienci zyskali możliwość szybkiego skredytowania swoich zakupów, korzystając z przyznanego przez bank limitu. Usługa umożliwia dokonywanie płatności ze wszystkich typów kart kredytowych MultiBanku wydawanych dla osób fizycznych i firm – mówi Joanna Materka, naczelnik wydziału kart płatniczych MultiBanku. – Płacąc za pośrednictwem MultiTransferu, klient nie musi wpisywać danych beneficjenta oraz numeru karty, jej daty ważności czy kodu weryfikacji. Zostają one w banku, a system uzupełnia informacje automatycznie, co znacznie przyspiesza wykonanie transakcji. Płatność standardowo potwierdzana jest kodem sms lub hasłem jednorazowym – dodaje Materka.
Usługa MultiTransfer jest bezpłatna. Transakcja zrealizowana za jej pośrednictwem widoczna jest jako operacja wykonana w historii rachunku lub w zestawieniu operacji na karcie kredytowej.
Źródło: MultiBank