Spotkanie organizowane przez Spin Communications i Puls Biznesu odbędzie się 18 stycznia przyszłego roku w hotelu Sheraton w Warszawie. Relację z konferencji będzie można przeczytać na stronach Piar.pl.
Uczestnicy seminarium dowiedzą się jak zapobiegać sytuacjom kryzysowym oraz jak skutecznie zarządzać informacją, gdy przyjdzie im się z kryzysem zmierzyć. Z kolei Przemysław Mitraszewski ze Spin Communications przedstawi główne źródła sytuacji kryzysowych oraz fakty i mity z nimi związane. Choć konferencja skierowana jest głównie do Prezesów Zarządów, Członków Zarządów odpowiedzialnych za komunikację i rzeczników prasowych największych przedsiębiorstw działających w Polsce, tematyka powinna zainteresować także pozostałe osoby związane z public relations.
Vortal Piar.pl intensywnie wspiera inicjatywy związane z public relations. Uczestniczy w konferencjach naukowych, relacjonuje bieżącą działalność stowarzyszeń PR. Jego misją jest propagowanie wiedzy o kondycji polskiego rynku public relations oraz wymiana informacji między światem nauki i światem praktyki PR. W styczniu Piar.pl będzie dostępny również w wersji drukowanej. „Piar.pl” będzie pierwszym w Polsce magazynem poświęconym public relations.