PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeNa styku technologii i muzyki: strefa Mastercard Music w melt museum
Mastercard

Mastercard

Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności.

Na styku technologii i muzyki: strefa Mastercard Music w melt museum

Informacje 25.09.2023 (15:38) informacja prasowa
Marketing Mastercard

Jutro w warszawskim melt museum zostanie otwarta immersyjna wystawa, która pokazuje przenikanie się muzyki z najnowocześniejszymi technologiami. Strefa Mastercard Music to dziewięć autorskich instalacji, które umożliwiają zwiedzającym doświadczenie interaktywnych i multimedialnych doznań na niespotykaną dotąd skalę. Strefa jest częścią trzeciej odsłony platformy Mastercard Music, w ramach której powstał hit „Lustro” duetu Bedoes 2115 i Dawid Kwiatkowski. Strefa Mastercard Music to pierwsza wystawa realizowana w przestrzeni melt museum, jeszcze przed jego oficjalnym otwarciem, które odbędzie się 26 października 2023.

Wejdź do innego świata z Mastercard Music

Od 26 września do 11 października tego roku odwiedzający Strefę Mastercard Music będą mogli wejść do interaktywnego świata, pełnego nowych technologii. Na ponad 550 metrach kwadratowych i trzech kondygnacjach stworzono wyjątkową, autorską przestrzeń łączącą w unikalny sposób świat rzeczywisty i wirtualny. Goście melt museum już od samego wejścia mogą „przeniknąć” do świata stworzonego na styku technologii i muzyki, na który składa się dziewięć interaktywnych, multimedialnych instalacji, będących prawdziwą ucztą dla zmysłów.

Na zwiedzających czeka m.in. inspirowany siecią neuronową infinity room, w którym odbijające się w lustrach animacje LED tworzą złudzenie nieskończoności, rozświetlonej tysiącem świateł. W melt museum znajduje się także duża sala projekcyjna, w której zastosowano projekcję mappingową 270˚ stopni i przestrzenny dźwięk, dzięki czemu goście będą mieli możliwość posłuchania utworu „Lustro” z trzeciej edycji Mastercard Music w niespotykanej dotąd odsłonie. Kolejne atrakcje to przestrzenny tunel świetlny oraz wielkoformatowy ekran, dzięki któremu zwiedzający mogą wejść w interakcję z wirtualnym światem 3D – każdy ruch będzie na nim odzwierciedlony.

„Zależy nam, aby każdy gość wystawy poczuł się, jak w innym świecie, zatapiając się w multimedialnym doświadczeniu. Wszystkie wykorzystane tu technologie i zaprojektowane doznania służą temu, by zapomnieć na chwilę o codzienności” – mówi Kamila Staszczyszyn, dyrektor kreatywna i współwłaścicielka MELT.

Jedną z kluczowych instalacji łączących świat technologii i muzyki jest interaktywna panorama muzyczna – zwiedzający będą mogli obcować z muzyką na zupełnie nowym poziomie. Dzięki zaawansowanym technologiom, swoimi ruchami i samą obecnością w przestrzeni, zremiksują muzykę kompozycji z ubiegłorocznych edycji Mastercard Music na dziesięciometrowym ekranie. Odbiorca muzyki staje się dzięki temu częścią utworu doświadczanego wspólnie z innymi zwiedzającymi. Goście odwiedzą również „studnię nieskończoności”, zaglądając do świata pełnego niespodzianek, a także wejdą do minimalistycznej wieloekranowej projekcji w pomieszczeniu, które wcześniej było sejfem. Wszystkie dziewięć instalacji to wyjątkowa podróż po świecie technologii i muzyki, w którą zwiedzających zaprasza Mastercard.

Różnorodność technologii, różnorodność doświadczeń

Do budowy Strefy Mastercard Music w melt museum wykorzystano prawie kilometr programowanych i synchronizowanych pixeli LED. Sama projekcja mappingowa składa się z ponad 11 milionów pixeli. Osiągnięcie tak widowiskowego efektu jest możliwe dzięki zastosowaniu różnych technologii, w tym sensorów głębi Azure Kinect, sensorów ruchu ZED, silnika Unreal Engine 5 do efektów wytwarzanych w czasie rzeczywistym czy animacji mappingowej 3D.

„Strefa Mastercard Music to wyjątkowa przestrzeń, w której zwiedzający mogą poniekąd tworzyć własną opowieść wokół motywów muzyki i technologii. Cieszę się, że Mastercard może łączyć ludzi nie tylko przez muzykę, ale też technologię, dzięki której mogą doświadczyć nowych emocji i przeżyć. Razem z melt museum zapraszamy do odwiedzenia naszej zaskakującej, nowoczesnej wystawy, która przenosi nas w inną rzeczywistość. Mamy nadzieję, że będzie to wyjątkowe przeżycie, które pozwoli na chwilę zanurzyć się w innym świecie i spędzić niezapomniane chwile” – mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

melt museum to nowe miejsce na mapie Warszawy, mieszczące się w centrum stolicy, przy Placu Powstańców 2a. To jedyna w Europie Środkowo-Wschodniej przestrzeń oferująca zwiedzającym interaktywne, w pełni immersyjne doświadczenia. Wykracza poza ramy tradycyjnego muzeum, a każda ekspozycja zapewnia inspirującą podróż w interaktywnych przestrzeniach, gdzie wirtualne światy nie tylko można obserwować, ale także ich doświadczać i odczuwać wszystkimi zmysłami.

„Chcemy dać odbiorcom szansę na odkrycie czegoś nowego, zatopienie się na chwilę w doświadczeniu i przestrzeni. To nie jest kolejne ‚muzeum selfie’, ale multimedialna podróż, dlatego zachęcamy do wejścia w immersyjny świat technologii i muzyki” – komentuje Kuba Matyka, Experience Director i współzałożyciel MELT.

Bilety na wystawę można kupić online. Płatność kartą Mastercard gwarantuje specjalną cenę 10 złotych za wstęp (regularna cena biletu do strefy Mastercard Music to 50 złotych). Uczestnicy programu Bezcenne Chwile mają natomiast szansę odebrać swoją wejściówkę do immersyjnej strefy Mastercard Music w ramach programu.

Mastercard Music to projekt, którego ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie siły muzyki, która, pomimo różnic, jednoczy. Już po raz trzeci marka podjęła współpracę z artystami o odmiennych stylach muzycznych, inspirując ich do wspólnego skomponowania oraz nagrania utworu, który będzie przełamywał schematy. W tegoroczną odsłonę projektu zaangażowali się Bedoes 2115, topowy polski raper i Dawid Kwiatkowski, jeden z najpopularniejszych polskich artystów popowych. Efektem pracy duetu jest singiel „Lustro”, dostępny na wszystkich platformach streamingowych. Kampania jest częścią aktywności marki skupionych wokół wspierania, rozwijania i komunikowania się z klientami przez pasje, z których jedna to właśnie muzyka.

Strefę Mastercard Music tworzy MELT IMMERSIVE – wielokrotnie nagradzane studio założone przez duet twórców: Kamilę Staszczyszyn i Kubę Matykę, którzy zostali wyróżnieni w rankingu najbardziej innowacyjnych twórców w Europie, „NewEurope100”, opracowanym przez „Financial Times”. Ich projekty artystyczne, takie jak immersyjna wystawa „Moments” w Atelier Des Lumieres w Paryżu czy „Turbulence” podczas Ars Electronica Festival w Austrii, zdobyły uznanie międzynarodowe. Mają również na swoim koncie multisensoryczny koncert w ramach Mastercard Music 2022.

UWAGA! W strefie znajduje się wiele elementów wykorzystujących błysk światła, dynamicznie zmieniające się obrazy, optyczne iluzje. Osoby wrażliwe na migające światła, pulsujące geometryczne kształty i wzory, chorujące na epilepsję, padaczkę fotogenną nie powinny odwiedzać przestrzeni.

Źródło: Mastercard

2023-09-25
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców