Świadectwo “Certificate of Excellent Quality” zostało przyznane bankowi Nordea za doskonałą jakość zrealizowanych w okresie 2006/2007 transakcji zagranicznych, wśród których 98,5 proc. stanowiły operacje wykonane bez żadnego błędu.
“Certificate of Excellent Quality” przyznawane jest najlepszym klientom American Express w uznaniu za najwyższy poziom obsługi operacyjnej.
– Nagrodę American Express otrzymaliśmy również w 2006 roku. To, że w tym roku dostaliśmy ją po raz kolejny, jest potwierdzeniem profesjonalizmu w wykonywaniu przez bank operacji zagranicznych. Jest to wspólny sukces Zespołu Rozliczeń Zagranicznych w Departamencie Operacji i Departamentu Instytucji Finansowych – twierdzi Radosław Ptaszek, Dyrektor Departamentu Instytucji Finansowych Nordea Bank Polska. – Wcześniej w tym roku zostaliśmy wyróżnieni, po raz trzeci z rzędu, prestiżową ”Elite Quality Recognition Award” przyznaną przez jeden z największych banków amerykańskich – JPMorgan Chase.