„Boomerang” to największy konkurs poświęcony komunikacji bezpośredniej w Europie Środkowowschodniej. Honorowy patronat nad tegoroczną imprezą objął Jan Krzysztof Bielecki – Dyrektor Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju oraz Europejska Federacja Marketingu Bezpośredniego – FEDMA.
Celem Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego „Boomerang” jest prezentacja i promocja firm związanych z marketingiem bezpośrednim, wykorzystujących w swojej działalności techniki zindywidualizowanego kontaktu i interaktywnej komunikacji marketingowej, edukacja, wymiana informacji i doświadczeń oraz prezentacja najlepszych kampanii marketingu bezpośredniego zrealizowanych w ubiegłym roku.
Sprawdź także:
04.11.2024 (17:20)
– informacja prasowa
Automarket.pl: samochody segmentu premium stanowią już 24% podaży
W pierwszych trzech kwartałach 2024 r. zarejestrowano prawie 400 tys. nowych samochodów osobowych (podaje Polski …
04.11.2024 (17:14)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski finansuje kolejną inwestycję z branży energetyki wiatrowej Grupy VSB w Polsce
Grupa VSB, specjalista w zakresie odnawialnych źródeł energii w Polsce i Europie, podpisała umowę z PKO Bankiem …
04.11.2024 (16:32)
– informacja prasowa
Bank Millennium ponownie zwycięża w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”
Bank Millennium ponownie zwycięża w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”! Drugi rok z rzędu zdobywa podwójną …
04.11.2024 (16:21)
– informacja prasowa
Santander Bank Polska z pierwszym miejscem w rankingu Bank Przyjazny Firmie
Santander Bank Polska po raz czwarty zwyciężył w dorocznym rankingu Bank Przyjazny Firmie. Pierwsze miejsce zajął …
04.11.2024 (16:17)
– informacja prasowa
mBank pokazał wyniki za III kw. 2024 r. Rekordowe przychody
W III kwartale 2024 roku Grupa mBanku osiągnęła bardzo dobre wyniki operacyjne i finansowe. Zysk netto …
04.11.2024 (16:13)
– informacja prasowa
ING nagrodzony w Konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju 2024
ING Bank Śląski otrzymał nagrodę główną w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju 2024 za najlepszy raport …