Usługi bankowości internetowej Banku Pekao S.A.: serwis Pekao24 oraz aplikacja mobilna PeoPay zostały przez konsumentów nagrodzone najwyższym wyróżnieniem, złotym Laurem Klienta, w XVIII edycji plebiscytu Laur Konsumenta.
Plebiscyt Laur Klienta organizowany jest od 18 lat przez „Strony Biznesu”, dodatku ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej. Co roku sondowanych jest ponad 300 kategorii, a nagroda Laur Klienta jest certyfikacją opartą na zbiorowej rekomendacji konsumentów i klientów.
Wyniki głosowania niezależnie odpowiadają na pytania, które produkty lub usługi: są innowacyjne i wysokiej jakości, są najpopularniejsze w swojej grupie, klienci najchętniej polecają. Ankietowani podczas tego badania są proszeni o spontaniczne wskazanie, które produkty lub usługi oceniają najwyżej w danej branży, nie mają listy wyboru ani podpowiedzi i mogą wybrać tylko jedną markę.
– Wyróżnienie jest dla nas tym bardziej cenne, że powstaje na podstawie zbiorowej rekomendacji konsumentów i spontanicznych odpowiedzi ankietowanych podczas sondaży internetowych i telefonicznych i potwierdza, że rozwijanie bankowości internetowej i nasze dążenie do udoskonalania oferty jest przez klientów dostrzegane i doceniane – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.
Ogólnopolski plebiscyt Laur Klienta/Laur Konsumenta wskazuje, które marki cieszą się największym zaufaniem konsumentów. Stanowi też wskazówkę dla innych, ponieważ aż 26 proc. Polaków w badaniach deklaruje, że zwraca uwagę na to wyróżnienie i bierze je pod uwagę przy wyborze produktów lub usług. W każdej kategorii wybierana jest grupa trzech laureatów, którzy w zależności od wyników sondażu otrzymają złote, srebrne lub brązowe godło Laur Konsumenta/Laur Klienta. Do plebiscytu nie można się zgłosić, wyniki powstają na podstawie spontanicznych odpowiedzi ankietowanych.
Źródło: Bank Pekao S.A