Partnerska wpKarta Visa Classic już przy dochodach 700 złotych!
Płatne usługi WP gratis!
Partnerska karta kredytowa Wirtualnej Polski i mBanku to praktyczne rozwiązanie dla wszystkich nowoczesnych i oszczędnych. Jest w tej chwili najbardziej dostępną wypukłą kartą kredytową na rynku. Wystarczy mieć ukończone 18 lat i uzyskiwać dochód nie mniejszy niż 700 złotych netto, by ubiegać się o wpKartę, a tym samym dokonywać szybkich i bezpiecznych transakcji bezgotówkowych, też przez Sieć, zyskać możliwość atrakcyjnego kredytu oraz dostęp do wielu rabatów, usług i zniżek.
„Co-brandowana karta kredytowa WP stanowi doskonałe uzupełnienie aktualnej oferty serwisów finansowych portalu. Nasi użytkownicy coraz częściej i chętniej dokonują transakcji z wykorzystaniem kart kredytowych za pośrednictwem WP, zaoferowaliśmy im więc własne narzędzie, dzięki czemu będą mogli to robić na specjalnych, preferencyjnych warunkach. Każdy posiadacz karty kredytowej WP i mBanku będzie korzystać z 25% rabatu przy zakupie usług portalu. W ramach Aktywnej Strefy Zysku otrzyma zaś gratis konto w PoczcieBIZ 2GB i okresowy dostęp do płatnych serwisów WP – mówi Adam Kozielewicz z Wirtualnej Polski – Przy płatności wpKartą będzie mógł liczyć niebawem na specjalne zniżki i ekskluzywne oferty naszych kooperantów.” – podkreśla.
Dysponujący kartą otrzymuje cały szereg dodatkowych korzyści, w tym możność szybkiego uzyskania kredytu, do 10.000 złotych, korzystania z niego bez odsetek nawet przez okres 54 dni, bezpłatny pakiet ubezpieczeń (Pakiet Bezpieczna Visa), obejmujący ubezpieczenie od bezprawnego użycia karty oraz ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej z bankomatu przy użyciu karty.
„Podstawową zasadą strategii biznesowej mBanku jest oferowanie produktów, których Klienci rzeczywiście potrzebują – prostych w konstrukcji, wygodnych w korzystaniu i atrakcyjnych cenowo. Karty kredytowe mBanku są akceptowane w ponad 24 milionach punktów usługowo- handlowych na świecie, w 200 krajach. Na życzenie Klienta, bez dodatkowych opłat, mBank wydaje karty ze zdjęciem, a także umożliwia samodzielną zmianę kodu PIN, ustalenie indywidualnych limitów zakupów i wypłat oraz spłatę zadłużenia przez Internet. Ponadto, transakcje dokonane w strefie Euro, mogą być rozliczane w tej walucie. Zarządzać kartami kredytowymi można z dowolnego miejsca na świecie, w myśl zasady 365/7/24”- podkreśla Szymon Midera, rzecznik prasowy mBanku.
Dodatkowym atutem wpKarty jest jej innowacyjny projekt graficzny, zdecydowanie odróżniający ją od standardowych produktów tego rodzaju. Jako karta partnerska wydawana jest w dwóch różnych wariantach, dzięki czemu użytkownik może wybrać wersję najbardziej `pasującą` do jego temperamentu, gustu czy portfela.
Karta umożliwia rozliczanie transakcji zagranicznych w Euro, przy czym kurs przeliczeniowy jest tu zdecydowanie korzystniejszy, dokonywanie zakupów bez prowizji w Polsce i świecie: bieżących, internetowych, korespondencyjnych, czy telefonicznych, realizację płatności w setkach tysięcy punktów handlowo-usługowych, korzystanie z bankomatów, imprinterów, terminali elektronicznych? wpKarta jest w chwili obecnej najbardziej dostępną karta kredytową na rynku. Wnioski o jej wydanie dostępne są na stronach Wirtualnej Polski pod adresem: http://karta.wp.pl , w serwisie internetowym mBanku: http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/wp.html oraz bezpośrednio u agentów banku. Okres ważności karty to 3 lata.
###
Wirtualna Polska (wp.pl) pierwszy polski portal horyzontalny, interaktywna platforma komunikacji, informacji i e-commerce. Działa od 1995 roku. Współtworzona przez użytkowników Sieci jest jednym z najbardziej znanych i najczęściej odwiedzanych miejsc w polskim Internecie. Miesięcznie WP odwiedza ponad 10,8 miliona unikalnych użytkowników (źródło: gemiusTraffic, październik 2004 r.). Więcej informacji o Wirtualnej Polsce: wp.pl/wp
mBank powstał w listopadzie 2000 roku. Zajmuje znaczące miejsce w polskim sektorze bankowym, jest liderem bankowości elektronicznej i jednym z najdynamiczniej rozwijających się banków internetowych. mBank oferuje produkty i usługi najbardziej potrzebne klientom, w wygodny i przyjazny sposób w najlepszych cenach i o najwyższej jakości na rynku. Ta zasada jest podstawowym elementem modelu biznesowego mBanku i pozostanie nim w przyszłości.