PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • Grupa Europa
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Who is who
  • Wydarzenia
  • Praca
  • Forum
  • Alert
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeNajlepszą infolinię ma Bank Pekao. Ranking ARC
Bank Pekao SA

Bank Pekao SA

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, jednym z trzech największych banków uniwersalnych w Polsce i wiodącym bankiem korporacyjnym w kraju.

Najlepszą infolinię ma Bank Pekao. Ranking ARC

Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
Informacje 03.12.2019 (09:43) informacja prasowa
Bank Pekao SA

Z XX fali badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao. Z kolei pod względem kontaktu przez e-mail oraz formularz na stronie www pierwsze miejsce zajął PKO Bank Polski. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem skrócił się w ciągu pół roku o 15 sekund i wynosi obecnie pół minuty.

fot. Bojan Milinkov / Shutterstock

Ranking infolinii bankowych wyraźnie pokazuje dwóch liderów, którzy od wielu lat zamiennie zajmują pierwsze pozycje, od których resztę banków dzieli przynajmniej 12 punktów. Warto również zauważyć, że różnica pomiędzy bankiem z najlepszym i najsłabszym wynikiem wynosi 30 punktów. Największy wzrost wyników w stosunku do poprzedniej fali badania odnotowano w przypadku Alior Banku (77,3 pkt, wzrost o 6,8 pkt), a największy spadek wyniku ogólnego w porównaniu z poprzednią falą odnotowano w przypadku Credit Agricole (82 pkt, spadek o 4,5 pkt).

Źródło: Badanie jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail, XX fala, ARC Rynek i Opinia, listopad 2019

Średni czas oczekiwania na połączenie to 30 sekund. Czas ten spadł o 15 sekund w porównaniu
z poprzednią falą badania. Na tym wymiarze bardzo widoczna jest różnica między bankami. Banki, które od poprzedniej edycji badania istotnie skróciły czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to Getin Bank, BNP Paribas, Alior Bank i mBank. Z kolei czas oczekiwania wydłużył się istotnie w ING Banku Śląskim oraz w Banku Millennium.

Źródło: Badanie jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail, XX fala, ARC Rynek i Opinia, listopad 2019

Średnią, w przypadku czasu oczekiwania na odpowiedź mailową, istotnie zawyża wynik mBanku, gdzie odpowiedzi na zapytania przychodzą po 11 dniach. Najkrótszy czas oczekiwania na odpowiedź w kanale internetowym – krótszy niż trzy godziny – odnotowano dla Pekao SA, PKO BP, Getin Banku oraz Banku Millennium.

Źródło: Badanie jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail, XX fala, ARC Rynek i Opinia, listopad 2019

W naszym badaniu sprawdzamy infolinie pod wieloma względami. I o ile w niektórych obszarach w zasadzie nie ma różnic pomiędzy bankami, np. wszędzie instrukcje w systemie wyboru tematów rozmowy są zrozumiałe, a jakość połączenia i uprzejmość konsultanta bez zarzutu, o tyle w innych obszarach, np. związanych z posiadaną wiedzą produktową czy dostosowaniem oferty do potrzeb i sytuacji klienta, oceny są już bardziej zróżnicowane. Klienci oczekują oferty dostosowanej do tego, na co ich stać i czego rzeczywiście potrzebują. To dotyczy już w zasadzie każdej branży. Dlatego być może przygotowanie osób pracujących na infolinii właśnie pod tym kątem mogłoby przynieść wzrost oceny – komentuje Grzegorz Sygnowski, badacz z ARC Rynek i Opinia, autor raportu.

Informacja o badaniu
XX fala badania (część telefoniczna i e-mail) została przeprowadzona techniką Mystery Caller oraz Mystery Mailing przez audytorów ARC Rynek i Opinia w miesiącach od lipca do października 2019 r. Badaniem objęto 10 banków: Alior Bank, BNP Paribas, Credit Agricole, Getin Bank, ING Bank Śląski, mBank, Bank Millennium, Bank Pekao, PKO Bank Polski oraz Santander Bank Polska. W ramach badania przeszkoleni audytorzy kontaktowali się z infoliniami banków dzwoniąc na numery podane na ich stronach www od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-22.00, zgłaszając zainteresowanie poszczególnymi produktami bankowymi lub pytając o położenie najbliższego oddziału banku. W drugiej części badania audytorzy wysyłali zapytania do banków przez e-mail lub formularz kontaktowy. Przeprowadzono łącznie N=2310 audytów, z czego N=1500 audytów telefonicznych, po N=150 dla każdego banku.

Źródło: ARC Rynek i Opinia

Udostępnij: Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
2019-12-03
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

0 Karta płatnicza zamiast biletu autobusowego. Rzeszów montuje nowe kasowniki
12.12.2019 (18:38) – informacja prasowa

Karta płatnicza zamiast biletu autobusowego. Rzeszów montuje nowe kasowniki

ZTM w Rzeszowie rozpoczął instalację nowoczesnego systemu kasowników, dzięki którym za przejazd autobusem będzie …

0 Polskie wsie przekonują się do obrotu bezgotówkowego
12.12.2019 (14:24)

Polskie wsie przekonują się do obrotu bezgotówkowego

Rosnąca popularność nowoczesnych form płatności jest szczególnie widoczna w dużych miastach. Jednak jak się …

0 Medicover Polska wdrożył mojeID
12.12.2019 (14:14) – informacja prasowa

Medicover Polska wdrożył mojeID

Pacjenci Medicover Polska mogą już korzystać z usługi mojeID do potwierdzania swojej tożsamości, aby uzyskać dostęp …

0 Bez procentu, ale z loterią – nowy pomysł na obligacje skarbowe
12.12.2019 (12:38) – informacja prasowa

Bez procentu, ale z loterią – nowy pomysł na obligacje skarbowe

Możliwość wygrania nawet miliona złotych to argument, który ma skusić Polaków do zakupu zupełnie nieoprocentowanych …

0 Podgląd kont z Pekao w Moim ING. Bank umożliwił też uzyskanie pożyczki w oparciu o historię kont z innych banków
12.12.2019 (12:35) – informacja prasowa

Podgląd kont z Pekao w Moim ING. Bank umożliwił też uzyskanie pożyczki w oparciu o historię kont z innych banków

ING Bank Śląski jako pierwszy bank na polskim rynku umożliwił uzyskanie pożyczki w oparciu o historię kont z innych …

0 Gshield.gg - nowa marka ubezpieczeń dla graczy
12.12.2019 (12:29)

Gshield.gg - nowa marka ubezpieczeń dla graczy

Europa Ubezpieczenia we współpracy z agencją gamingową Fantasyexpo i start-upem Protect.me wprowadza na rynek nowe …

PRNews.pl

Zobacz również

Dla kogo podwyższona stawka na koncie oszczędnościowym?

Dla kogo podwyższona stawka na koncie oszczędnościowym?

Klienci, którzy są skłonni założyć konto osobiste…

Dochody 8 tys. zł – na ile kredytu hipotecznego można liczyć?

Dochody 8 tys. zł – na ile kredytu hipotecznego można liczyć?

Bezdzietne małżeństwo mające co miesiąc do dyspozycji…

Mieszkanie za pół miliona – gdzie wziąć kredyt? Ranking – grudzień 2019

Mieszkanie za pół miliona – gdzie wziąć kredyt? Ranking – grudzień 2019

Większy metraż, atrakcyjna lokalizacja, ale przeciętny stan…

Płatność bez gotówki albo grzywna – nowy pomysł greckiego rządu

Płatność bez gotówki albo grzywna – nowy pomysł greckiego rządu

Grecy będą musieli wydawać 30 procent dochodu…

Najlepsze lokaty bankowe na 3 miesiące – grudzień 2019 [Ranking Bankier.pl]

Najlepsze lokaty bankowe na 3 miesiące – grudzień 2019 [Ranking Bankier.pl]

Lokaty kwartalne to jedne z wyżej oprocentowanych…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – IV kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – IV kw. 2018 r.

Jaki jest największy bank w Polsce po…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – III kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – III kw. 2018 r.

Banki w Polsce obsługują już co najmniej…

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – III kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – III kw. 2018 r.

Umacnianie pozycji poszczególnych banków i tylko nieliczne…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

jakisktos:

Etap "darmowych" kont to mam już od 20 lat za sobą. Bank ma …

czw, 12 gru 2019 (12:04) • Blika w Nest Banku w tym roku nie będzie

Sławomir Szewczyk:

W tym banku to chyba pracuje jeden albo maksymalnie dwóch programistów. Jeden od …

śr, 11 gru 2019 (18:29) • Blika w Nest Banku w tym roku nie będzie

jakisktos:

BLIK w płatnościach internetowych to jest super sprawa, używam od dłuższego czasu i …

śr, 11 gru 2019 (12:44) • Blik osiągnął 35 proc. udziału w płatnościach w internecie. Wyniki po III kwartale 2019 r.

jakisktos:

Nie mam zaufania do googla i jego wszystkich produktów, to jest takie samo …

śr, 11 gru 2019 (12:42) • Blika w Nest Banku w tym roku nie będzie

Krus:

Zgadza się, NEST BANK nie ma może bliska ale ma darmowe konta w …

śr, 11 gru 2019 (08:18) • Blika w Nest Banku w tym roku nie będzie

  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • Pit 39
  • Pit 8c
  • Pit 2018
  • Kalkulator brutto netto
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2019 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców