PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Aegon
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeNajwiększe europejskie witryny popełniają podstawowe błędy na stronie płatności. Raport Stripe

Największe europejskie witryny popełniają podstawowe błędy na stronie płatności. Raport Stripe

Informacje 02.09.2021 (06:45) informacja prasowa

Globalna firma technologiczna Stripe przeprowadziła szczegółowe badanie 800 czołowych stron internetowych z Polski, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Szwecji, Włoch i Holandii. Analiza ujawniła znaczące błędy na stronie płatności na wielu najchętniej odwiedzanych witrynach. Większość (94 proc.) ma pięć lub więcej błędów na swoich stronach płatności.

fot. Shutterstock

Europejscy konsumenci oczekują szybkiego i intuicyjnego procesu płatności – 21 proc. z nich twierdzi, że rezygnuje z zakupu, jeśli jego finalizacja trwa dłużej niż minutę. Sprzedawcy nie zdają tzw. testu minuty, ponieważ aż 44 proc. kupujących twierdzi, że transakcja zajmuje im średnio trzy minuty. W rezultacie, niemal co piąty konsument (17 proc.) w ciągu ostatniego roku zrezygnował z zakupu ze względu na długi proces płatności.

Jednym z najczęściej występujących błędów jest brak wsparcia dla cyfrowych portfeli takich jak Apple Pay czy Google Pay, brak klawiatury numerycznej umożliwiającej wpisanie numeru karty podczas korzystania z urządzenia mobilnego, a także realizacja transakcji mimo błędnych numerów kart lub ich daty ważności.

Z racji tego że 68 proc. koszyków zakupowych jest porzucanych, naprawienie podstawowych błędów na stronie płatności i usunięcie wszystkich możliwych przeszkód w procesie zakupowym może przynieść duży wzrost sprzedaży, zwłaszcza w czasach, gdy coraz więcej handlu przenosi się do Internetu.

Finalizacja płatności z przeszkodami

Jednymi z najczęściej popełnianych błędów są te, które stwarzają niepotrzebne przeszkody dla konsumentów.

  • 43 proc. firm zdarzają się co najmniej trzy przeoczenia w informacjach o płatnościach czy wyświetlaniu komunikatów o błędach – dotyczy to np. braku komunikatu dla klientów podających zły numer karty lub gdy utraciła ona ważność.
  • 61 proc. nie wspiera autouzupełniania adresu mailowego, a 9 proc. nie wspiera ani autouzupełniania adresu, ani autouzupełniania natywnego.
  • 10 proc. stron płatności nie ma funkcji domyślnego użycia adresu użytego do rachunku jako adresu dostawy.
  • 75 proc. nie umożliwia konsumentom zapisania ich danych o płatnościach na potrzeby przyszłych transakcji.

Niezbyt optymistyczne wyniki dla sprzedaży mobilnej

Ponad jedna trzecia (37 proc.) konsumentów deklaruje, że robi większość swoich zakupów na urządzeniach mobilnych, więc stworzenie wydajnej strony finalizacji płatności dla tzw. małych ekranów jest kluczowe. Niestety, wiele z 800 stron przeanalizowanych przez Stripe oferuje słabe doświadczenia związane z korzystaniem z kanału mobilnego.

  • 89 proc. z analizowanych stron płatności nie wspiera Apple Pay.
  • 85 proc. nie wspiera Google Pay.
  • 20 proc. nie wyświetla klawiatury numerycznej umożliwiającej wpisanie danych karty płatniczej.

Nie wykorzystujemy potencjału europejskiego rynku

Wiele europejskich, wiodących stron e-commerce, nie zapewnia użytkownikom z innych państw europejskich łatwego finalizowania transakcji, co skutkuje utratą przychodów. 17 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu ostatniego roku zrezygnowali z zakupu, ponieważ ich preferowana opcja płatności nie była dostępna. Firmy powinny dostosować formy płatności do lokalizacji swoich klientów.

„Najmniejsze usterki na stronie płatności mogą powodować znaczne straty w przychodach i nawet najpopularniejsze witryny e-commerce stale pracują nad poprawą procesu finalizacji transakcji. Połączenie prostego formularza płatności, znalezienie odpowiednich metod płatności dla każdego klienta, i uczynienie całego doświadczenia przyjaznym dla urządzeń mobilnych, wymaga wiele uwagi i ciągłej adaptacji do nowych warunków” –  Marcin Misztal, Head of Central and Eastern Europe w Stripe.

Cały raport można pobrać tutaj.

Źródło: Stripe

2021-09-02
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 3 popularne cyberoszustwa finansowe, przez które możesz wpaść w długi. Sprawdź, jak się przed nimi ustrzec
12.08.2022 (12:22) – informacja prasowa

3 popularne cyberoszustwa finansowe, przez które możesz wpaść w długi. Sprawdź, jak się przed nimi ustrzec

Według danych zebranych na zlecenie BIK, aż 84% Polaków obawia się wykorzystania swoich personaliów w wyniku …

a Analizy 0 Raport Kearney: Spora grupa klientów banków nadal potrzebuje obsługi w placówkach
12.08.2022 (12:15) – informacja prasowa

Raport Kearney: Spora grupa klientów banków nadal potrzebuje obsługi w placówkach

21 proc. klientów europejskich banków detalicznych przyznało, że nie korzysta z fizycznych oddziałów bankowych. …

a Kariera w finansach 0 L4 na stres? Aż 2/3 pracowników zauważyło u siebie symptomy wypalenia zawodowego
12.08.2022 (11:29) – informacja prasowa

L4 na stres? Aż 2/3 pracowników zauważyło u siebie symptomy wypalenia zawodowego

12 sierpnia ustanowiono Światowym Dniem Pracoholika. Jak wskazuje OECD, pracownicy w Polsce plasują się w …

a 0 Moje Akcje PZU otwiera się na inwestorów Alior Banku
12.08.2022 (11:26) – informacja prasowa

Moje Akcje PZU otwiera się na inwestorów Alior Banku

PZU rozwija swój program lojalnościowy dla inwestorów indywidualnych. Od dziś do Moje Akcje PZU mogą przystępować …

a 0 Getin Bank podnosi oprocentowanie lokat i rozszerza ofertę Lokaty Rentierskiej na segment klientów detalicznych
12.08.2022 (11:20) – informacja prasowa

Getin Bank podnosi oprocentowanie lokat i rozszerza ofertę Lokaty Rentierskiej na segment klientów detalicznych

Getin Bank podwyższa oprocentowanie na Lokacie Mobilnej Na Start do 6,5% w skali roku i rozszerza ofertę Lokaty …

a 0 TUZ Ubezpieczenia otwiera pierwszy punkt w Warszawie
11.08.2022 (14:22) – informacja prasowa

TUZ Ubezpieczenia otwiera pierwszy punkt w Warszawie

Nowy punkt obsługi klienta TUZ Ubezpieczenia mieści się w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41. Jest zaprojektowany …

PRNews.pl

Zobacz również

Złożono ok. 850 tys. wniosków o wakacje kredytowe

Złożono ok. 850 tys. wniosków o wakacje kredytowe

Około 850 tys. wniosków o wakacje kredytowe…

Revolut udostępnił płatności odroczone – Pay Later

Revolut udostępnił płatności odroczone – Pay Later

Revolut wchodzi na polski rynek z nowym…

Karta biometryczna trafia pod strzechy. Płatność uwierzytelniana jest odciskiem palca

Karta biometryczna trafia pod strzechy. Płatność uwierzytelniana jest odciskiem palca

O karcie biometrycznej pisaliśmy już na łamach Bankier.pl.…

Media: Paweł Guza nowym prezesem PKO BP? Iwona Duda zrezygnowała z tej funkcji

Media: Paweł Guza nowym prezesem PKO BP? Iwona Duda zrezygnowała z tej funkcji

Prezes PKO BP Iwona Duda złożyła rezygnację…

Najlepsze lokaty kwartalne w sierpniu. Kolejny ranking z „7” z przodu

Najlepsze lokaty kwartalne w sierpniu. Kolejny ranking z „7” z przodu

Lokując 10 000 zł na lokacie kwartalnej, można…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

gbartosz83:

problem polega na tym, że to nie są banki notowane na giełdzie, nie …

wt, 9 sie 2022 (11:06) • W II kw. 2022 r. wyniki Banku Pekao pod wpływem kosztów regulacyjnych i rezerw

Xandi:

Czy podobne raporty publikują także inne banki? Zastanawia mnie sytuacja Plus Banku i …

pon, 8 sie 2022 (21:35) • W II kw. 2022 r. wyniki Banku Pekao pod wpływem kosztów regulacyjnych i rezerw

Krzysztof Trojak:

Co to za bełkot? …

pon, 8 sie 2022 (06:20) • Notus Finanse wchodzi do świata Decentraland

Uczesane myśli:

👍 …

pt, 5 sie 2022 (16:52) • Rynek faktoringu urósł w pierwszym półroczu 2022 r. o jedną trzecią

Michał Kamiński:

zdecydowanie faktoring to ciekawa alternatywa dla kredytów, do tego nie jest ważna zdolność …

nie, 31 lip 2022 (18:37) • Rynek faktoringu urósł w pierwszym półroczu 2022 r. o jedną trzecią

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Kalkulator kredytowy Bankier SMART
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 37
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • Ranking ROR Bankier SMART
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2022 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców