Kongres PR to jedno z największych spotkań branży Public Relations w Polsce. Poza wsparciem finansowym, NK będzie obecna również w części merytorycznej wydarzenia. Dominik Kaznowski przedstawi projekt „Miasta na Śledziku”.
„Kongres PR to obok warszawskiego PR Forum jedno z największych spotkań branży Public Relations. Komunikacja jest dziedziną szczególnie bliską NK – otwarcie głosimy, że aspirujemy do roli najbardziej kompletnej platformy komunikacyjnej w Polsce, stąd decyzja o wspieraniu ważnych wydarzeń dotyczących nowych sposobów komunikacji, wydaje się być naturalna”- mówi Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds marketingu &PR.
Na kongresie Kaznowski zaprezentuje projekt „Miasta na Śledziku”, ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięć komunikacyjnych Wrocławia. Od końca ubiegłego roku, na NK są obecne nie tylko oficjalne profile osób, czy serwisów tematycznych, ale i miejscowości. Konta miejskie zyskują wielką popularność i wspomniany Wrocław, śledzi już ponad 100 tys. internautów. Studium przypadku będzie skierowane do wszystkich specjalistów zainteresowanych tematem marketingu miejsc.
Na Kongresie znajdzie się też stoisko NK, w którym będzie można uzyskać informacje o projektach portalu. Przewidziano również specjalny konkurs dla uczestników zjazdu.
Źródło: Nasza-Klasa.pl