PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaNationale-Nederlanden partnerem Dnia na U

Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden partnerem Dnia na U

Ubezpieczenia 26.10.2022 (14:21) informacja prasowa
Ubezpieczenia Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden od lat angażuje się w inicjatywy promujące troskę o zdrowie. W tym roku firma dołączyła do grona partnerów akcji Dzień na U, organizowanego przez fundację Rak’n’Roll. W ramach tej społecznej inicjatywy ubezpieczyciel umożliwia pracownikom skorzystanie z dodatkowego dnia wolnego na wykonanie badań profilaktycznych i potwierdzenie swojego zdrowia.

fot. josefkubes, Shutterstock

Brak czasu jest jedną z najczęstszych wymówek do niebadania się. Właśnie z tego powodu powstała inicjatywa Dzień na U, czyli dodatkowego dnia wolnego, w którym kobiety i mężczyźni idą do lekarza, aby potwierdzić swoje zdrowie. W ramach akcji Nationale-Nederlanden zapewnia swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań profilaktycznych w czasie pracy. To udogodnienie, które przy okazji pozwala kształtować pozytywne przyzwyczajenia.

– W Nationale-Nederlanden o tym, co ważne mówimy wprost, a dbanie o zdrowie pracowników jest naszym priorytetem. Chcemy dawać im jak największe poczucie bezpieczeństwa. Dlatego od lat organizujemy dla naszego zespołu badania profilaktyczne oraz spotkania na temat well-beingu i zdrowego trybu życia. Dołączenie do akcji fundacji Rak’n’Roll było dla nas naturalnym, następnym krokiem. Natłok codziennych obowiązków, zarówno zawodowych, jak i prywatnych powoduje, że zapominamy o najważniejszym – naszym zdrowiu. Mam nadzieję, że Dzień na U stanie się naszą wspólną tradycją i na stałe wpisze się w kalendarze zarówno moich koleżanek, jak i kolegów z pracy – mówi Liwia Kwiecień, członek zarządu ds. HR w Nationale-Nederlanden.

Dzień na U został zapoczątkowany w 2019 r. z inicjatywy Fundacji Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi. W tegorocznej edycji do partnerów dołączyło również Nationale-Nederlanden. Wspólnie chcą przekonać jak największą część społeczeństwa, że nie ma nic ważniejszego niż troska o swoje zdrowie. Organizatorom i partnerom akcji zależy, by profilaktyka stała się w Polsce zdrowym nawykiem.

– Jako firma, która od lat edukuje Polaków w zakresie profilaktyki zdrowotnej, jesteśmy dumni, że mogliśmy zostać partnerem kampanii Dzień na U. Wraz z fundacją Rak’n’Roll chcemy ułatwić zarówno kobietom, jak i mężczyznom możliwość potwierdzenia swojego zdrowia. Jednocześnie jako odpowiedzialny pracodawca chcemy zadbać o tę świadomość w naszej organizacji. W związku z tym, oprócz udziału w akcji zachęcającej do regularnych badań lekarskich, zaplanowaliśmy szereg aktywności, które mają pomóc całemu zespołowi w kompleksowym zatroszczeniu się o własne zdrowie – podkreśla Liwia Kwiecień.

Wśród działań skierowanych do pracowników Nationale-Nederlanden, warto wyróżnić badania profilaktyczne zorganizowane na terenie firmy, a także spotkanie z ekspertami Fundacji Rak’n’Roll pod hasłem ,,12 sposobów na zdrowie”. Do końca roku, każda osoba zainteresowana poprawą swojego dobrostanu, nie tylko fizycznego, ale i psychicznego, będzie mogła wziąć udział w cyklu webinarów promujących well-being.

Dzień na U to nie jedyna kampania profilaktyczna z partnerskim udziałem Nationale-Nederlanden. Obecnie trwa ósma edycja akcji Mosznowładcy, wspierana przez ubezpieczyciela. Dzięki niej, mężczyźni w całej Polsce mogą w październiku i listopadzie wykonać bezpłatne badania USG oraz wykonać test poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty.

Źródło: Nationale-Nederlanden

2022-10-26
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 7. PKO Bieg Charytatywny – 4,7 tys. uczestników i 22 tys. okrążeń
29.09.2023 (13:39) – informacja prasowa

7. PKO Bieg Charytatywny – 4,7 tys. uczestników i 22 tys. okrążeń

4,7 tys. uczestników wzięło udział w 7. PKO Biegu Charytatywnym, który odbył się 23 września. Wszyscy zawodnicy …

a Analizy 0 Rynek kredytów hipotecznych pędzi w górę. Branża pośrednictwa finansowego w II kw. 2023 roku
29.09.2023 (13:38) – informacja prasowa

Rynek kredytów hipotecznych pędzi w górę. Branża pośrednictwa finansowego w II kw. 2023 roku

Dynamika wzrostów sprzedaży na rynku kredytów mieszkaniowych, którą odnotowano już  w pierwszych miesiącach 2023 …

a Analizy 0 Koszty najmu studenckiego w Polsce. W jakich miastach jest najdrożej?
29.09.2023 (13:35) – informacja prasowa

Koszty najmu studenckiego w Polsce. W jakich miastach jest najdrożej?

Centrum AMRON przedstawiło wyniki piątej edycji badania sytuacji mieszkaniowej studentów w Polsce. Spośród …

a 0 WIB: Polscy uczniowie chcą uczyć się w szkole o zrównoważonym rozwoju
29.09.2023 (13:34) – informacja prasowa

WIB: Polscy uczniowie chcą uczyć się w szkole o zrównoważonym rozwoju

Wśród uczniów szkół ponadpodstawowych w Polsce, co trzeci nie spotkał się na lekcjach z pojęciem zrównoważonego …

a 0 VeloBank z tytułem Solidnego Pracodawcy 2023
29.09.2023 (13:33) – informacja prasowa

VeloBank z tytułem Solidnego Pracodawcy 2023

VeloBank dołączył do grona firm wyróżnionych certyfikatem Solidny Pracodawca 2023. Uznanie zyskały realne szanse …

a 0 Już prawie 2,3 miliona klientów używa nowej Santander mobile
28.09.2023 (15:25) – informacja prasowa

Już prawie 2,3 miliona klientów używa nowej Santander mobile

Bank wprowadził nową aplikację Santander mobile z odmienionym designem i zaawansowanymi możliwościami …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” cieszy się wzięciem. ZBP pokazał nowe dane

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” cieszy się wzięciem. ZBP pokazał nowe dane

Banki podpisały prawie 12 tys. umów w…

ZBP proponuje kryterium dochodowe w wakacjach kredytowych

ZBP proponuje kryterium dochodowe w wakacjach kredytowych

Z przedłużonych wakacji kredytowych powinny skorzystać jedynie…

„Alicja-BIS”, czyli patologiczne kredyty w TBS-ach. Mieszkańcy mówią: dosyć!

„Alicja-BIS”, czyli patologiczne kredyty w TBS-ach. Mieszkańcy mówią: dosyć!

Społeczność skupiona wokół inicjatywy Obywatel TBS alarmuje,…

Banki mają już ponad 700 placówek bezgotówkowych. Nowe zestawienie

Banki mają już ponad 700 placówek bezgotówkowych. Nowe zestawienie

Rośnie sieć bankowych placówek bezgotówkowych. Z danych…

Te banki zamknęły najwięcej placówek w ciągu minionego roku. Nowe dane

Te banki zamknęły najwięcej placówek w ciągu minionego roku. Nowe dane

Na koniec czerwca 2023 r. ankietowane przez…

Who is who

Grzegorz Kondek

Grzegorz Kondek

Grzegorz Kondek Dyrektor ds. Marketingu i PR…

Adam Białas 

Adam Białas 

Dziennikarz / Dyrektor w Agencji BIALAS Consulting…

Bartosz Trzciński

Bartosz Trzciński

Bartosz Trzciński Rzecznik prasowy, Bank Pocztowy S.A.…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

wiczkax:

na pewno, w końcu to dość popularny temat …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

wszystko jest klarowne i łatwo się to ogarnia …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

zdecydowanie, żeby potem nie zostać z ręką w nocniku …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no wiesz czasami to różnie bywa, niestety :c …

czw, 28 wrz 2023 (14:03) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no nie, nikt nie będzie ponosił takiej odpowiedzialności …

czw, 28 wrz 2023 (13:55) • Inflacja jest niekorzystna nawet dla obligacji zabezpieczonych przed inflacją

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców